Gå til innhold

Kjoledillemma. Leie eller kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet drømmekjolen min. Den satt perfekt på meg og fremhevet det jeg ville og skulte det jeg ville men den er dyr. Jeg bruker plus size

Jeg Skal gifte med på den andre siden av jorda og må ta to fly for og komme meg ditt. Har nå begynt og tenke på å leie kjole der. Da slipper jeg drasse på kjolen samt være redd for den skal bli rynkete eller hvordan jeg skal klare få den med meg. Har jo nok og pakke for skal være borte over tre uker. Har funnet noen aktuelle butikker som leier ut kjoler der vi skal gifte oss. Kjolene ser pene ut og har fine priser samt har og endel plus size kjoler der.

Vurderer en pakke som inneholder alt jeg trenger (kjole, slør, smykker, sko, strømpeband (sko, smykker og strømpebånd er nytt og det får jeg beholde etterpå) samt dress til kjæresten, sko til han. slips og vest osv samt de kommer henter oss på hotellet og kjører oss tilbake. De kommer og å henter det dagen etter bryllupet på hotellet og renser det osv. Alt dette kommer på ca 5000 kr.

Billig og praktisk men tørr jeg? Tenk og jeg ikke finner noen kjole som sitter bra på meg? De ønsker og et depositum som jeg ikke tror jeg får tilbake om jeg ikke skulle finne noe kjole der.

Jeg tenker og kjole en enkel selskapskjole som en reserveløsning og ha med meg i såfall.

Noen gode råd? Hva ville du gjort?

Anonym poster: 088d385f12a48a0ec41a3d4008049071

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville:

- Sjeket firmaet opp på yelp, angieslist, etc.

- Tatt mål profesjonelt hos en skredder i Norge, av både deg og mannen.

- Sørget for å ha all kommunikasjon med dem skriftlig.

- Dobbelsjekket før avreise at alt var i orden.

- Tatt med en back-up-kjole.

Og så reist! Syns igrunn leie av kjole høres ut som en god plan.

Endret av Chloe-
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...