Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #1 Skrevet 4. mars 2004 Jeg sitter å ser litt på stretch bukse i h&m katalogen og bkir litt usikker på om jeg skal bestille Er det noen som har ei sånn og som kan si noe om kvaliteten på de?Er så lei bukser som blir slapsete etter 1 times bruk.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #2 Skrevet 4. mars 2004 HMM :klø: ingen som har noen kjennskap til h&m sine stretch bukser
Cupcake Skrevet 4. mars 2004 #3 Skrevet 4. mars 2004 Hvilken bukse er det snakk om? Finner du den igjen her, og viser den til oss, så kanskje vi kan hjelpe deg litt mer... Kanskje?
Englepusen Skrevet 4. mars 2004 #4 Skrevet 4. mars 2004 Jeg forventer ikke akkurat så mye av klær fra H&M. Ikke verdens beste kvalitet, men man får jo det man betaler for.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #5 Skrevet 4. mars 2004 Jeg mener dongeri buksene (stretch)De var i den nye vår katalogen som kom her om dagen.
Cola Girl Skrevet 4. mars 2004 #6 Skrevet 4. mars 2004 Har ikke prøvd de vanlige, men jeg hadde et par gravid-dongeri-stretch-bukser fra h&m og de var vel greie nok. Ga litt etter når de var brukt litt, men det føler jeg vel at de fleste i stretch gjør...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå