Gjest tgr93 Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Hei. Lurte på om jeg kunne få noen gode råd og tips. I Mai møtte jeg en fyr på nachspiel. Han hadde selvsagt drukket, men jeg var edru og sjåfør. En kompis ba meg komme innom så da stakk jeg en tur dit. Der møtte jeg en fyr som så veldig på meg og virket ganske interessert i å bli bedre kjent med meg. Alle vennene hans sovnet, så det var bare jeg og han som ble sittende oppe og bare prate og prate om alt mulig på jord. At han savna ei jente som lå i armkroken hans, dog noe jeg savnet (med en fyr såklart). Jeg endte tilslutt opp i armkroken og vi begynte å kline og han prøvde å dra den lengre, der stoppa jeg ham og sa at det var ikke morsomt om en skulle få alt en ville ha med engang. Vi fortsatte å prate helt til vi begge to sovna. Kvelden etterpå dro vi på byen ilag og la oss sammen igjen. Helgen etterpå kom han til meg på fredag og så film, tok oss ett jacuzzibad og hoppa i dusjen ilag. Han overnattet og ja vi hadde sex. Kvelden etterpå stakk vi ut på byen igjen med venner og havnet på samme nach og la oss sammen. Helgen etter der igjen ba han meg på hyttetur sammens med en kompis med han og vi begynte å diskutere litt forhold greier, og at han ikke var helt klar for noe enda, men følelsene begynte og komme for han. På mandag etter hytteturen ble han ganske overlegen da jeg spurte om han ville ha besøk, og da fikk jeg en lang melding om at jeg ikke kunne komme fordi eksen hans hadde begynt å sendt meldinger på han igjen. (han trodde att hun hata ham). Da fikk jeg vite at han fortsatt hadde følelser for eksen sin, men han trodde aldri det kunne bli noe mer igjen. Han begynte å unnskylde seg og sa jeg fortjente så mye bedre, og at jeg ihvertfall ikke fortjene en kar som fortsatt hadde følelser for eksen. Han nevnte at jeg var ei fantastisk dame og at han var kjempe lei seg for at dette skjedde. Jeg skrev da tilbake at ex er ex og at det er en grunn til det. men han fant ut at han måtte kvitte se med følelsan sine før det ble noe mer imellom ''oss''. Noe jeg godtok for jeg vil ikke være nr. 2. Og har siden da ventet på at det skulle gå til helvete igjen, er helt håpløs når det gjelder denne fyren. Jeg avslutta med at ''Er det ment for at det skal bli noe imellom oss, så kommer vi til å finne tilbake til hverandre''. og fikk i svar det at det var mye bedre om han fikk kvitt alle følelsan sin for eksen før vi starta på igjen. Der sluttet vår kontakt og han prøvde på igjen med eksen sin. Noe som gikk til helvete for ca en mnd siden. Jeg greide såklart å ta kontakt med han rett etter at det ble slutt med han og dama igjen, noe jeg ikke regna med. Var bare innom han på FB og gratulerte han med dagen å håpte at alt sto bare bra til. Da fikk jeg i svar at nå kom han helt sikkert til å bli singel igjen, fordi det ikke gikk så bra imellom dem. Nå har jeg vært hjemme med han hver friperiode jeg har og overnatter med han en 4 dager ca, før jeg drar på en ny arbeidsperiode. Vi har kost oss, sett film, prata og vært mye med foreldrene hans siden han bor hjemme enda (holder på å skal flytte inn i ei leilighet). Foreldrene og søskene hans forguder meg. Vi begynte å snakke om "oss", og da kom han fram med det at han ikke var klar for ett forhold enda, fordi han hadde kjærlighetssorg enda. MEN, at jeg hadde hjulpet han masse på vei. Han sa og at han kunne tenkt seg å tilbringe resten av livet sitt sammen med meg, fordi jeg er ei råherlig dame. Han sa jeg var drømmedamemateriale og at ingen damer hadde vært så snill med han som jeg har vært. Han trenger bare tid på seg for å finne ut om det kommer til å bli noe imellom oss. Jeg skjønner alt veldig godt, men jeg lurer på hvordan jeg skal gi han den tiden han trenger. For jeg føler at jeg må være med han, når jeg er hjemme på friperiode siden jeg jobber ett stykke unna hjemplassen min. Vi har det supert sammen og jeg har god kjemi med kompisene og foreldrene hans. Hva skal jeg gjøre for at jeg skal gi han den tiden? Kutte all kontakt helt? Trenger seriøst råd og tips for hva jeg skal gjøre. For jeg må inrømme at jeg er veldig betatt i denne fyren og det er vanskelig å holde fingrene unna "fatet". Jeg lurer også på hva han tenker. om jeg bare er en "reboundgirl" eller hva. Råd og tips mottas med takk !
Gjest *Maja* Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Det jeg er bekymret for er at du er en rebound. Det er lett for han å føle at det er godt å ha deg og han synes sikkert du er en super dame, men han har fremdeles følelser for eksen. Hva om hun vil ha ham igjen om noen uker eller en mnd? Jeg ville tatt avstand. Iallefall til eksen er helt ute av bilde. 5
Gjest myr Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Virker på meg som om han bruker deg som en bounce
Gjest Indra Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 (endret) Du er bare trøst for ham. Plutselig treffer han ei jente han blir interessert i og da er du glemt. Endret 16. november 2012 av Indra
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 Jeg er nok litt i samme situasjon som han fyren din... bare at jeg ikke savner eksen sååååå mye. Men jeg holder litt på med en fyr, vi har hatt sex, han er kjempesnill og hyggelig og vi kan snakke om alt og ingenting og har det gøy sammen! Jeg tror han liker meg, men jeg er ikke klar for noe forhold enda. Det føles bare feil å bli sammen med noen kun noen måneder etter et brudd... For min del syns jeg det hadde vært kjipt å slutte å treffes, men jeg hadde respektert det om han ikke ville fortsette med sex/kosing osv....(i begynnelsen trodde jeg at jeg kom til å få følelser for han, og de var nå der litt... men så har jeg bare begynt å bli usikker) Jeg må innrømme at det er lett å bli revet med når noen er interessert i en, og man kan få sex og kos, og dette er noe man har savnet. Men man gjør det ikke nødvendigvis fordi man er 100% sikker på at man vil bli sammen med denne personen... Det er litt kjipt gjort, og det beste er vel å være ærlig. (jeg må nok trå til og si det som det er selv) Hvis han fyren bruker deg litt som en "rebound" så bør han jo være litt mer ærlig om det. Dere kan jo fremdeles være venner, men du bør kanskje ikke ha så store forhåpninger. Anonym poster: 77f58365b2305649b9517c72dd101dbc 1
incognito Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 BREAK IT UP! før du blir såra, ser hvor dette ender dessverre. Vil han ikke ha deg nå hvorfor skal han få deg i det hele tatt? 2
Gjest tgr93 Skrevet 18. november 2012 #7 Skrevet 18. november 2012 Takker for svar! Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med det enda. Men har tatt litt avstand til han. Spurte han om jeg skulle slutte å kontakt med han for jeg vil ikke trenge meg på han. Og da sa han at han ikke visste hva som var best. Han ville vertfall ikke såre meg for noen grunn. Men når vi er ute sammen så viser han kun interesse for meg, kysser på meg og holder rundt meg. Og sier til kompisene sier at de skal holde fingrene fra fatet, fordi jeg er hans. Ekstremt forvirrende alt sammen!
Gjest tgr93 Skrevet 18. november 2012 #8 Skrevet 18. november 2012 Jeg spurte han om han skulle til byen med gutta en kveld, men da sa han "hvorfor? Jeg har jo deg" og han sier at han ikke kommer til å rote med noen, for da kommer dette til å gå til helvete, og det var ikke verdt det.. Tror bare at han er redd jeg!
Gjest Erm Skrevet 18. november 2012 #9 Skrevet 18. november 2012 Du må bare med en eneste gang slutte å være hos ham og ligge med ham. Skjønner du ikke ditt eget beste? 2
Ferny Skrevet 18. november 2012 #10 Skrevet 18. november 2012 Han er jo til og med åpen om at han ikke vil ha noe forhold. Folk kan oppføre seg som om de er i forhold likevel, særlig om de er av kjærestetypen som er vant til å være i forhold ("trenger" å han noen). Det er ikke sikkert han noen gang kommer til å ville ha deg på ordentlig. Er du en re-bound, så er du en re-bound. Plutselig dukker det opp en som virkelig vekker interessen hans når følelsene for eksen er helt borte. Jeg ville droppet hele greien. 1
flickan Skrevet 18. november 2012 #11 Skrevet 18. november 2012 Slutt å ha sex med ham, så ser du fort hvor landet ligger. Si at du ikke lenger er villig til å ha sex med en fyr som ikke vil ha et forhold til deg.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #12 Skrevet 18. november 2012 Dersom han hadde vært interessert nok, hadde han også "blitt klar for et nytt forhold" for lenge siden. Han synes du er grei å holde på med - men ikke å ha som fast kjæreste. Styr unna. Velkommen til kjærlighetssorg dersom du alt er forelsket. Anonym poster: 7d6c3147e678e2560b2582dce99637e5 2
Gjest anonymkvinne27 Skrevet 18. november 2012 #13 Skrevet 18. november 2012 Slutt å ha sex med ham, så ser du fort hvor landet ligger. Si at du ikke lenger er villig til å ha sex med en fyr som ikke vil ha et forhold til deg. Jeg er litt enig i det som sies her. Du finner fort ut hvor du står hos han hvis du trekker deg litt unna og slutter å ha sex med han. Da får du jo svar på om han virkelig er så keen på deg som du beskriver og bare er "litt redd for ett forhold igjen så tidlig", eller om du bare er en rebound etter eksen hans. Du bør gjerne tenke litt over disse tingene før du blir virkelig forelsket i gutten?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #14 Skrevet 18. november 2012 Dersom han hadde vært interessert nok, hadde han også "blitt klar for et nytt forhold" for lenge siden. Han synes du er grei å holde på med - men ikke å ha som fast kjæreste. Styr unna. Velkommen til kjærlighetssorg dersom du alt er forelsket. Anonym poster: 7d6c3147e678e2560b2582dce99637e5 Helt enig, dessverre! Har selv vært i en lignende situasjon, og når FN fyr sier at han ikke er klar for et forhold, betyr det som regel bare at de fremdeles venter på en annen - ny eller gammel. Jeg endte opp med å bli ekstremt såret, mens han fant ei han var veldig klar for å ha et forhold til bare dager etter at jeg kuttet ham ut. De er fremdeles sammen den dag i dag... Anonym poster: ba6663356522c6a0c9af8e85855263bf
Gjest Screa Skrevet 18. november 2012 #15 Skrevet 18. november 2012 Han prøvde på nytt med eksen... Det kan skje igjen... Tror ikke han er helt ferdig med henne ennå, så jeg ville holdt meg unna.
Gjest Anonym Skrevet 19. november 2012 #16 Skrevet 19. november 2012 Hei. Lurte på om jeg kunne få noen gode råd og tips. I Mai møtte jeg en fyr på nachspiel. Han hadde selvsagt drukket, men jeg var edru og sjåfør. En kompis ba meg komme innom så da stakk jeg en tur dit. Der møtte jeg en fyr som så veldig på meg og virket ganske interessert i å bli bedre kjent med meg. Alle vennene hans sovnet, så det var bare jeg og han som ble sittende oppe og bare prate og prate om alt mulig på jord. At han savna ei jente som lå i armkroken hans, dog noe jeg savnet (med en fyr såklart). Jeg endte tilslutt opp i armkroken og vi begynte å kline og han prøvde å dra den lengre, der stoppa jeg ham og sa at det var ikke morsomt om en skulle få alt en ville ha med engang. Vi fortsatte å prate helt til vi begge to sovna. Kvelden etterpå dro vi på byen ilag og la oss sammen igjen. Helgen etterpå kom han til meg på fredag og så film, tok oss ett jacuzzibad og hoppa i dusjen ilag. Han overnattet og ja vi hadde sex. Kvelden etterpå stakk vi ut på byen igjen med venner og havnet på samme nach og la oss sammen. Helgen etter der igjen ba han meg på hyttetur sammens med en kompis med han og vi begynte å diskutere litt forhold greier, og at han ikke var helt klar for noe enda, men følelsene begynte og komme for han. På mandag etter hytteturen ble han ganske overlegen da jeg spurte om han ville ha besøk, og da fikk jeg en lang melding om at jeg ikke kunne komme fordi eksen hans hadde begynt å sendt meldinger på han igjen. (han trodde att hun hata ham). Da fikk jeg vite at han fortsatt hadde følelser for eksen sin, men han trodde aldri det kunne bli noe mer igjen. Han begynte å unnskylde seg og sa jeg fortjente så mye bedre, og at jeg ihvertfall ikke fortjene en kar som fortsatt hadde følelser for eksen. Han nevnte at jeg var ei fantastisk dame og at han var kjempe lei seg for at dette skjedde. Jeg skrev da tilbake at ex er ex og at det er en grunn til det. men han fant ut at han måtte kvitte se med følelsan sine før det ble noe mer imellom ''oss''. Noe jeg godtok for jeg vil ikke være nr. 2. Og har siden da ventet på at det skulle gå til helvete igjen, er helt håpløs når det gjelder denne fyren. Jeg avslutta med at ''Er det ment for at det skal bli noe imellom oss, så kommer vi til å finne tilbake til hverandre''. og fikk i svar det at det var mye bedre om han fikk kvitt alle følelsan sin for eksen før vi starta på igjen. Der sluttet vår kontakt og han prøvde på igjen med eksen sin. Noe som gikk til helvete for ca en mnd siden. Jeg greide såklart å ta kontakt med han rett etter at det ble slutt med han og dama igjen, noe jeg ikke regna med. Var bare innom han på FB og gratulerte han med dagen å håpte at alt sto bare bra til. Da fikk jeg i svar at nå kom han helt sikkert til å bli singel igjen, fordi det ikke gikk så bra imellom dem. Nå har jeg vært hjemme med han hver friperiode jeg har og overnatter med han en 4 dager ca, før jeg drar på en ny arbeidsperiode. Vi har kost oss, sett film, prata og vært mye med foreldrene hans siden han bor hjemme enda (holder på å skal flytte inn i ei leilighet). Foreldrene og søskene hans forguder meg. Vi begynte å snakke om "oss", og da kom han fram med det at han ikke var klar for ett forhold enda, fordi han hadde kjærlighetssorg enda. MEN, at jeg hadde hjulpet han masse på vei. Han sa og at han kunne tenkt seg å tilbringe resten av livet sitt sammen med meg, fordi jeg er ei råherlig dame. Han sa jeg var drømmedamemateriale og at ingen damer hadde vært så snill med han som jeg har vært. Han trenger bare tid på seg for å finne ut om det kommer til å bli noe imellom oss. Jeg skjønner alt veldig godt, men jeg lurer på hvordan jeg skal gi han den tiden han trenger. For jeg føler at jeg må være med han, når jeg er hjemme på friperiode siden jeg jobber ett stykke unna hjemplassen min. Vi har det supert sammen og jeg har god kjemi med kompisene og foreldrene hans. Hva skal jeg gjøre for at jeg skal gi han den tiden? Kutte all kontakt helt? Trenger seriøst råd og tips for hva jeg skal gjøre. For jeg må inrømme at jeg er veldig betatt i denne fyren og det er vanskelig å holde fingrene unna "fatet". Jeg lurer også på hva han tenker. om jeg bare er en "reboundgirl" eller hva. Råd og tips mottas med takk ! Hei ts! Det første jeg tenkte da jeg leste innlegget ditt, var at du hadde sex alt for kjapt med han! Forstår ikke at man ikke kan vente lenger idag enn ei uke...sorry, er bare provosert av tida vi lever i...Alt skal liksom skje NÅ! Nå er jeg ei som venter lengelenge, alltid vært sånn, og skal ikke dømme deg eller andre som hopper til sengs kjapt, men jeg har og erfart at alle de som har virket interessert i meg selv om de har vært usikker i utgangspunktet, blir ordentlig interessert etterhvert også, i meg , fordi jeg ja bruker laaang tid. Dette gjelder som sagt også gutter som ikke er klare for forhold, som din. Men da får de tid til å bli kjent med meg uten forpliktelser, vi har ikke sex, bare møtes over tid. Så kan ting sakte men sikkert begynne å skje , da de får følelser for meg. Dette er et råd til deg og andre her, når du/dere treffer noen dere virkelig liker. Jeg vil ikke påstå at det er en fasit, og alle mennesker er ulike, men min erfaring er at det lønner seg ALLTID å vente lenge med sex! Så til problemet ditt: jeg tror ikke han er klar. Hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke hatt sex med han mer, sagt at du rett og slett ikke klarer å fortsette så lenge han ikke er "der" mentalt. Da må du holde på det du sier, ikke kontakte han. Så vil tida vise hva som skjer. Kanskje han tar kontakt etterhvert, kanskje ikke. Men fordi du hadde sex og hele pakken så fort, og dette rett etter at han var kommet ut av et forhold , så han ikke var klar følelsesmessig med noen, er det godt mulig han ikke har klart å knytte de følelsene man ofte får FØR , jeg gjentar FØR man har sex med noen. Jeg kan ikke få sagt det nok, at jeg synes man er på bærtur idag når man har sex i hytt og pine nesten med det samme. Tror det ødelegger nærheten sex er. Ikke rart folk blir forvirra og ikke får følelser for noen når man er inim så kjapt... Du kan ha en sjanse hvis du er bestemt med han og sier at du ikke klarer å ha kontakt så lenge han er usikker.
Gjest Marsvinet Skrevet 19. november 2012 #17 Skrevet 19. november 2012 Jeg leste ikke alt du skrev, men at en gutt "ikke er klar for forhold" er som regel synonymt med at han "ikke vil være i forhold med deg". Jeg har vært der selv og jeg kondolerer.
Gjest tgr93 Skrevet 19. november 2012 #18 Skrevet 19. november 2012 Hehehe. Sant så sant. Vanskelig å få forklart dette på akkurat sånn måte som det er. Han hadde ikke vært sammen med eksen sin på lang tid før vi starta å rote. Hun tok kontakt og klikka fordi han holdt på me noen andre. Hun har vært ustabil og er fortsatt det for den del. Han var helt ødelagt når hun tok kontakt igjen. Han har lovet meg at han aldri skulle finne tilbake til eksen sin. For det har ikke vært bra der i det hele tatt. Det er det eneste jeg er redd for er at han skal ta henne tilbake, noe jeg eller kompisene hans er sikker på. Ja vi har ofte sex, men forrige helg feks hadde vi sex 3 ganger på 5 dager. Jeg elsker sex og det er jeg ikke flau for i det hele tatt. Men sist helg hadde vi lite sex i forhold til bare kos og ligge i armkroken til hverandre. Går av på fri nå snart. Skal ikke ta kontakt med han på noen dager og da skal jeg si akkurat hva jeg mener og ta helt avstand til han finner ut noe, om han ikke allerede har funnet ut om hva han skal gjøre. Uansett så har vi det fantastisk sammen og gjør det meste sammen. Men han får bare gjøre som han føler for så tar jeg eet derifra. Får bare håpe at han finner ut av det snarest. Men skal holde meg inna han nå.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #19 Skrevet 19. november 2012 Hehehe. Sant så sant. Vanskelig å få forklart dette på akkurat sånn måte som det er. Han hadde ikke vært sammen med eksen sin på lang tid før vi starta å rote. Hun tok kontakt og klikka fordi han holdt på me noen andre. Hun har vært ustabil og er fortsatt det for den del. Han var helt ødelagt når hun tok kontakt igjen. Han har lovet meg at han aldri skulle finne tilbake til eksen sin. For det har ikke vært bra der i det hele tatt. Det er det eneste jeg er redd for er at han skal ta henne tilbake, noe jeg eller kompisene hans er sikker på. Ja vi har ofte sex, men forrige helg feks hadde vi sex 3 ganger på 5 dager. Jeg elsker sex og det er jeg ikke flau for i det hele tatt. Men sist helg hadde vi lite sex i forhold til bare kos og ligge i armkroken til hverandre. Går av på fri nå snart. Skal ikke ta kontakt med han på noen dager og da skal jeg si akkurat hva jeg mener og ta helt avstand til han finner ut noe, om han ikke allerede har funnet ut om hva han skal gjøre. Uansett så har vi det fantastisk sammen og gjør det meste sammen. Men han får bare gjøre som han føler for så tar jeg eet derifra. Får bare håpe at han finner ut av det snarest. Men skal holde meg inna han nå. Få opp øynene. Han vil ikke ha deg. Anonym poster: d129ac88039626221753449f6c47759a 1
Gjest tgr93 Skrevet 19. november 2012 #20 Skrevet 19. november 2012 Holder meg unna han.. Føles ganske tomt! Må gjøre noe hele tiden.. Rastløshet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå