Gå til innhold

Jeg er så glad!

Aelwyn

Anbefalte innlegg

:sjarmor: Om ikke kjolen jeg får snart passer meg, så har jeg fått kontakt med noen som skal lage en kopi av en av Maggie Sottero kjolene til en 3 del av prisen! :sjarmor: Tenk å betale 300 dollar istedenfor 800! Greit den designerlappen ikke er der, men hva så? Kjolen blir da like pen for det. :wink:

Jeg får se bilder av kjolen og har retur rett om ikke kjolen passer eller jeg ikke er fornøyd, så nå er jeg GLAD!

Så da skal jeg til Drammen på kjoleprøving siden de har MS der, og så blir det bestilling hvis ikke kjolen min passer meg.

:kul:

(Får min kjole om et par uker...Leeenge det...) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gjort akkurat det samme selv. Er kjempefornøyd med resultatet. Broderiet er ikke helt 100% lik men ellers er alt liekdann som orginalkjolen... Den koste 13-14 000 kr i butikk jeg betalte 3800 for den.. :-) Æ`kke så nøye med den mekelappen synes jeg. Det viktiske er at man får den kjolen man ønsker seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet ikke tilfeldighvis hvor man kan få tak mønster som ligner MS vel? Modern skal sy til meg og jeg har falt for moulin rouge kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre... Jeg sender bilder av kjolen jeg evt skal ha og så ser de etter det når de syr den... :) HVIS ikke "min" kjole passer da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet ikke tilfeldighvis hvor man kan få tak mønster som ligner MS vel? Modern skal sy til meg og jeg har falt for moulin rouge kjolen!

For å gjøre det enda enklere, kanskje Arwen eller Jea skal selge sin kjole etter bryllupet?? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..kanskje det. Nei , har lovet mamma den æren så får vel holde meg til den planen. Men kjolene deres blir helt sikkert nydelige. Vet Arwen sin er det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe..kanskje det. Nei , har lovet mamma den æren så får vel holde meg til den planen. Men kjolene deres blir helt sikkert nydelige. Vet Arwen sin er det :wink:

Både jea og arwen skal ha Moulin Rouge, skjønner du..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...