ungmammaa Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 hvilke mme merke liker du best, og hvorfor? jenta mi sliter med forstoppelse, hun får no collett, og gir hun sviskemos en gang for dagen som virkerlig gjør suusen:))
Gjest Magdalene Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Collett. Ble forstoppet av Hipp.
Orchideae Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 (endret) Har ikke prøvd mange, men hun får nå NAN Ha1. Fikk vondt i magen av den vanlige NAN. Endret 16. november 2012 av Orchideae
Redbull Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Her var det kun Hipp som funka. Sleit med magen de ukene vi brukte Nan og Collet.
Gjest Keikolina Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 Brukte kun NAN på begge, tror uansett hva man bruker er det litt "startproblemer", ha ha. Prøvde engang med småfolk, men den virka like billig som prisen, den ble kun brukt til ett måltid.
^^Belle^^ Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Har kun prøvd Nan og Hipp, men det var Hipp som funket her i huset. Hun fikk forferdelig vondt i magen av Nan.
Merlion Skrevet 16. november 2012 #7 Skrevet 16. november 2012 Nå var det ikke akkurat opp til meg å bestemme. Prøvde først Nan, som ikke falt i smak, så kjøpte jeg Hipp og det ble godtatt. Så da ble det den vi fortsatte med. Hun tålte den godt også.
lykkelige.meg Skrevet 16. november 2012 #8 Skrevet 16. november 2012 Begynte med NAN, men vi hadde myyye gulping med den. Hadde en skikkelig gulpeunge. Men med collett ble det mye bedre, selv om det fremdeles var en del gulping.
ungmammaa Skrevet 16. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2012 Jeg og begynte med nan, men hun gulpet sånn da, gikk over til hipp, men fikk mageknip, og nå får hun collett. fikk fortsatt vondt imagen, men no får hun sviskemos og så ingen mageproblemer lengre..
attegløyma Skrevet 16. november 2012 #10 Skrevet 16. november 2012 Har brukt alt, og alt gjekk ned. ,en eg likar aller, aller best Småfolk, den skal lagast i tråd med WHO sine råd, den smakar ikkje så ille og tar liten plass (eg lagar til på urinprøveglas når vi skal på tur). Så det eg tipser alle om er Småfolk. Nestbest var Hipp.
SmallTalk Skrevet 16. november 2012 #11 Skrevet 16. november 2012 Jeg må vel nesten si NAN ettersom det er det eneste butikken her fører og den eneste typen vil har prøvd. Har vurdert å prøve en annen type, men det har ikke noe hast ettersom knerten ikke reagerer på NAN.
Gjest Magdalene Skrevet 16. november 2012 #12 Skrevet 16. november 2012 (endret) Har brukt alt, og alt gjekk ned. ,en eg likar aller, aller best Småfolk, den skal lagast i tråd med WHO sine råd, den smakar ikkje så ille og tar liten plass (eg lagar til på urinprøveglas når vi skal på tur). Så det eg tipser alle om er Småfolk. Nestbest var Hipp. At den tar liten plass? Er ikke 150ml, 150ml uansett hvilket merke? Endret 16. november 2012 av Magdalene
SmallTalk Skrevet 16. november 2012 #13 Skrevet 16. november 2012 At den tar liten plass? Er ikke 150ml, 150ml uansett hvilket merke? Jeg vil tippe at hun har pulveret på urinprøveglass, ikke den ferdige blandingen.
attegløyma Skrevet 17. november 2012 #14 Skrevet 17. november 2012 Småfolkpulveret tar mykje mindre plass enn Hipp pulveret ja, uansett kva form for oppbevaring ein brukar Spesielt når ein går over til 2.
pratesyk Skrevet 17. november 2012 #15 Skrevet 17. november 2012 Jenta mi får Hipp. Vi begynte først med nan, men da ble hun forstoppet og fikk vondt i magen. Gråt og klagde etter at hun prumpet. Etter vi bytta til hipp ble hun helt fin. Får maltekstrakt i melken av og til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå