AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Hei! Jeg har fått så lyst på en benk og hattehylle fra Skeidar, som hadde passet så fint i gangen min. Fra før av har jeg et mørkt skoskap fra ikea, og synes den er så harry, og føler ikke at den passer helt inn. Har også et hengestativ på siden, som er i ståstand, og når gejster henger jakkene der, så ser det så rotetete ut, jakkene over jakker. Så det jeg lurer egentlig på er om jeg kan bruke mastercard, for å kjøpe det. Alltid har jeg brukt mastercard kun til ferie, men nå får jeg ikke lønning før til uka, og tenkte kanskje å bruke mastercard, ellers må jeg vente til neste helg. Synes dere at det er dumt? Jeg liker ikke tanken, derfor jeg spør. Så betaler jeg tilbake når jeg får lønning. Anonym poster: 20e07eb97275256691f282b980a366e8
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Hvorfor skulle du ikke kunne bruke mastercard til å kjøpe møbler? Selvsagt kan du det? Så lenge du betaler ned hele beløpet når du får regning, så er det jo ikke noe du taper noe på? Anonym poster: 90bb870689cec09b606aade40a181deb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå