AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Er en kar på jobben som til stadighet turer rundt og oppfører seg kvalmt og direkte motbydelig mot meg. I stedet for å konsentrere seg om sine oppgaver, går han rundt å kritiserer meg for alt fra hva slags stifter jeg bruker i papiret til hvordan jeg velger å fullføre en ganske vanlig oppgave vi har. Dette er noe jeg klarer helt fint, uten hans idiotiske meninger. Han tror at han er sjefen min, men det er feil. Han sier at de overlegne, idiotiske, bedrevitende og nedlatende meningene han kommer med er såkalt "konstruktiv kritikk" og jeg ikke tåler en dritt. Han ramser opp mange hendelser som han sier at jeg reagerte med sinne, men disse hendelsene har aldri eksistert. Da har han ikke fulgt med en dritt, for jeg har tatt i mot møkka hans i flere måneder nå uten et eneste pipp. I dag var min reaksjon tilfeldigvis litt irritabel, noe som ikke har hendt mer enn en gang tidligere. Da står han å sier rett inn i trynet på meg å skriker som søren. Spør meg hvorfor jeg er sur. Jeg var ikke sur i det hele tatt, men ble som sagt veldig irritert når han plutselig dukker opp når jeg er dypt konsentrert om en oppgave, og begynner med den dritten sin, så jeg blir ukonsentrert. Han vil ikke innrømme noen ting selv, at han kanskje oppfører seg veldig arrogant, barnslig og helt kokos til tider. Mr.Perfekt er han langt i fra, han er ikke akkurat den du ville ha hatt som førstevalg i jobbsammenheng eller sosialt, med mindre du har veldig sær smak. Er så lei av at han oppfører seg som en retardert tulling som bare vil skape frustrasjon. Anonym poster: ec8fb367a6525bebd9f383cbc7c2a45e 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 du kan enten: a) fortelle han rett ut hva du tenker om han oppførsel b) gå å snakke med nærmeste leder om dette c) akseptere at han er sånn og ikke ta det til deg. idioter finnes det overalt desverre, det er ikke alltid man får gjort noe med det. Anonym poster: f5491ba2c6afa5966f25e1d7c180c505 7
Wildy Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Innfør mentale øreplugger. Overse ham. Ikke la deg trekke opp. Blir det for mye mas, ta det opp med sjefen. 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 Nazist kollega blir noe annet enn nazi-kollega. Anonym poster: 8a9df7032a9302092395789a29b7c8cd 1
Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 du kan enten: a) fortelle han rett ut hva du tenker om han oppførsel b) gå å snakke med nærmeste leder om dette c) akseptere at han er sånn og ikke ta det til deg. idioter finnes det overalt desverre, det er ikke alltid man får gjort noe med det. Anonym poster: f5491ba2c6afa5966f25e1d7c180c505 Dette er fornuftige ord. Alternativt, finne en annen jobb, men det burde være siste utvei.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #7 Skrevet 16. november 2012 Dette er fornuftige ord. Alternativt, finne en annen jobb, men det burde være siste utvei. Idioter finnes på alle arbeidsplasser. Hjelper lite å bytte jobb, for det finnes garantert en idiot på den nye jobben også. Anonym poster: eabbe3007bd20324af03583f4e97068f
Gjest magic Skrevet 16. november 2012 #8 Skrevet 16. november 2012 TS, du virker ikke særlig smart selv - når du evner å kalle han for en nazist. Vet du egentlig hva det betyr? 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #9 Skrevet 16. november 2012 det finnes ordbok på nettet. slå opp ordet nazist Anonym poster: 34f0b5e22a1a000b7baac726d3b3cb82
Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 16. november 2012 #10 Skrevet 16. november 2012 Idioter finnes på alle arbeidsplasser. Hjelper lite å bytte jobb, for det finnes garantert en idiot på den nye jobben også. Anonym poster: eabbe3007bd20324af03583f4e97068f Fins det garantert en som er slik TS beskriver på alle arbeidsplasser? Alle? Virkelig? TS, du virker ikke særlig smart selv - når du evner å kalle han for en nazist. Vet du egentlig hva det betyr? Det er ganske vanlig å kalle noen nazi-et-eller-annet, eller si at noen er helt nazi på noe, uten at man nødvendigvis mener at vedkommende ønsker å bedrive folkemord eller invadere Polen. det finnes ordbok på nettet. slå opp ordet nazist Anonym poster: 34f0b5e22a1a000b7baac726d3b3cb82 Pussig at du skulle nevne det. http://www.urbandict...e.php?term=nazi Se punkt 7. Kan vi nå forlate denne digresjonen, og heller konsentrere oss om temaet TS ønsket å ta opp? *Tema-nazi* 3
Gjest magic Skrevet 16. november 2012 #11 Skrevet 16. november 2012 Det er ganske vanlig å kalle noen nazi-et-eller-annet, eller si at noen er helt nazi på noe, uten at man nødvendigvis mener at vedkommende ønsker å bedrive folkemord eller invadere Polen. Nazi - ja - nazist - nei. Stor forskjell 1
Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 16. november 2012 #12 Skrevet 16. november 2012 Nazi - ja - nazist - nei. Stor forskjell Jeg er enig i at det er forskjell på nazi og nazist. Men det burde være åpenbart for enhver med IQ over romtemperatur hva TS mener, og selvskrevet for enhver med EQ større enn skonummeret at det ikke er noen grunn til å henge seg opp i semantikk. TS har det kjipt på jobben og ber om råd, ikke rettledning fra en språknazi som oppfører seg som den personen på jobben. 10
Gjest magic Skrevet 16. november 2012 #13 Skrevet 16. november 2012 Jeg er enig i at det er forskjell på nazi og nazist. Men det burde være åpenbart for enhver med IQ over romtemperatur hva TS mener, og selvskrevet for enhver med EQ større enn skonummeret at det ikke er noen grunn til å henge seg opp i semantikk. TS har det kjipt på jobben og ber om råd, ikke rettledning fra en språknazi som oppfører seg som den personen på jobben. Men kjære deg, har du vært litt for lenge oppe eller?
Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 16. november 2012 #14 Skrevet 16. november 2012 Men kjære deg, har du vært litt for lenge oppe eller? Nei, da ville jeg ha skjelt deg ut og sagt nøyaktig hva jeg syns om deg på dette tidspunktet. Men nå er jeg våken og opplagt nok til å se at du ikke er verdt en god utskjelling, eller mer oppmerksomhet for den del. 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #15 Skrevet 16. november 2012 Du har dessverre påtruffet en av disse mannfolka som ikke håndterer at du er selvstendig og klarer deg selv og som prøver å dominere deg (kun fordi han er mann). Har ikke noe godt råd her. Jeg har opplevd det samme og da jeg sa ifra direkte til ham gikk han til ledelsen og sa at jeg var hissig. Jeg byttet avdeling og kom meg vekk fra ham, men nå tør jeg altså ikke å si ifra til noen om noe da jeg er stemplet som "hissig". Anonym poster: 4ad81740d155fca1cee3c4e21bc9ec6c 2
Gjest Darthoven Skrevet 16. november 2012 #16 Skrevet 16. november 2012 Idioter finnes på alle arbeidsplasser. Hjelper lite å bytte jobb, for det finnes garantert en idiot på den nye jobben også. Anonym poster: eabbe3007bd20324af03583f4e97068f Ja, eller så er det du som er idioten? Kan jeg spørre hva slags arbeidsplass det er du jobber på? Hele opplegget høres jo nærmest surrealistisk ut. Bare tanken på at en kollega skal stå og rope til meg, og kritisere meg er bare så langt utenfor min fatteevne at jeg har vondt for å forstå hvordan det er mulig. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #17 Skrevet 16. november 2012 Om han hadde stått oppi trynet mitt og skreket til meg, så hadde han kanskje skreket ennå mer - fordi han hadde blitt slått fullstendig helseløs en dag jeg hadde fulgt etter han etter jobb. Anonym poster: 832536408b1335bbf3ab2e80db06e57d
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #18 Skrevet 16. november 2012 Ja, eller så er det du som er idioten? Kan jeg spørre hva slags arbeidsplass det er du jobber på? Hele opplegget høres jo nærmest surrealistisk ut. Bare tanken på at en kollega skal stå og rope til meg, og kritisere meg er bare så langt utenfor min fatteevne at jeg har vondt for å forstå hvordan det er mulig. Ja, men det skjer overalt i arbeidslivet. Selv om du ikke har opplevd dette selv kan jeg bekrefte at mange er slik og har nærmest fripass av ledelsen til å drive på sånn da ledelsen ikke tør/har evne til å gjøre noe med mennesket som oppfører seg bøllete. Anonym poster: 4ad81740d155fca1cee3c4e21bc9ec6c 1
Cordelia Skrevet 16. november 2012 #19 Skrevet 16. november 2012 Uff, jeg er vanligvis ikke en voldelig person, men denne typen her tror jeg jeg hadde måttet holde meg godt i skinnet for ikke å gi en saftig smekk midt på kjeften. Folk ass.
Gjest Darthoven Skrevet 16. november 2012 #20 Skrevet 16. november 2012 Ja, men det skjer overalt i arbeidslivet. Selv om du ikke har opplevd dette selv kan jeg bekrefte at mange er slik og har nærmest fripass av ledelsen til å drive på sånn da ledelsen ikke tør/har evne til å gjøre noe med mennesket som oppfører seg bøllete. Anonym poster: 4ad81740d155fca1cee3c4e21bc9ec6c Jeg forstår bare ikke at man kan finne seg i å bli skreket til/bøllet med på sin egen arbeidsplass. Men om du sier det, og har opplevd det så får jeg vel bare innse at slike mennesker finnes. Da må man jo nesten bare stå opp mot dem og be de dra til helvete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå