Gå til innhold

Samsung Galaxy S2 druknet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg mistet min samsung galaxy s2 i en bekk (haha), og jeg har latt den stå å tørke seg noen dager, og fønet den et par turer. Den skrur seg på og alt ser ut til å fungere, men skjermen reagerer ikke på berøring lenger. Jeg lurer da på om det er noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Har tenkt på å skru den opp og se om det er noe vann inni den, men har ikke fått gjort det enda..

Poenget er hvertfall at den fungerer, den skrur seg på, og internetten kobles til, får meldinger osv, men jeg får ikke låst den opp, fordi skjermen ikke reagerer på berøringen da..

Hva burde jeg gjøre?

Takker for alle svar :)

Endret av scaramouche1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørs om det er så mye å gjøre når sensoren til skjermen ikke fungerer.. Du kan prøve å tørke den enda lengre, legg den gjerne på badgulvet e.l om du har varmekabler, men når du har skrudd den på å skjermen ikke fungerer mer, er sjangsen for kortsluttning stor desverre.

Skrevet

I 9 av 10 slike tilfeller er løpet kjørt. Like greit å kjøpe seg ny telefon i så fall.

Skrevet

Ta ihvertfall ut batteriet, og la den tørke lenge (minst to dar). Men det mest realistiske er nok at den er "pensjonert"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...