Gå til innhold

Han vil jeg skal skaffe meg silikonpupper :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sammen med en fyr for en måned siden ca. I går kveld etter vi hadde hatt sex og lå og koste, så spurte han plutselig om jeg ikke hadde lyst på silikonpupper, og at han godt kunne betale mesteparten av operasjonen.

JA, jeg har små pupper, men har aldri hatt noe særlig komplekser for de egentlig, men nå føler jeg virkelig at det ser helt jævlig ut og at jeg er skikkelig usexy :(

Har ALDRI sagt noe til han om at jeg har hatt lyst på større pupper, så kan ikke være der det kommer fra, men må være fordi HAN ikke synes at jeg er bra nok sånn som jeg er.

føler meg skikkelig knust, egentlig... Noen gode råd?

Anonym poster: 043d8609750c166e98370901c41aabaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg ny type du.

Anonym poster: 1209bd2d2b36ad12c3cfd2b6ccda30a3

• Liker 13
Skrevet

Spør han hvor mye du må betale han for at du aldri trenger å se han igjen. :)

• Liker 14
Skrevet (endret)

Be han ryke og reise!

Endret av AryaUnderfoot
  • Liker 5
Skrevet

Unnskyld at jeg sier dette om kjæresten din, men for en dust! Man sier da ikke sånn! Syns ikke du skal skaffe deg større pupper fordi at han vil at du skal ha det. Du kan jo be han om å skaffe seg større penis?

Anonym poster: 9d0ced1f569040ac74816efbd600ae03

• Liker 6
Skrevet

Dump ham. Folk med såpass dårlige sosiale antenner (og/eller så høy drittsekkfaktor) er ikke noe å samle på.

Anonym poster: 4b5ffc99ce94816a0aba7bb2809244de

• Liker 3
Skrevet

Skaff deg ny type du.

Spør han hvor mye du må betale han for at du aldri trenger å se han igjen. :)

Be han ryke og reise!

Men jeg har jo virkelig ikke lyst til å gjøre det slutt. Jeg liker han dødsgodt, og vi har det egentlig veldig bra sammen!

Skrevet (endret)

Men jeg har jo virkelig ikke lyst til å gjøre det slutt. Jeg liker han dødsgodt, og vi har det egentlig veldig bra sammen!

Vel det er nå opp til deg, jeg hadde ikke funnet meg i det! :jolie:

Endret av Scampi
  • Liker 3
Gjest anonymkvinne27
Skrevet

Jeg hadde også vurdert å skifte ut denne mannen med en som tenner på meg slik jeg er og finner meg attraktiv slik jeg er. Han forårsaker jo at du får dårlig selvbilde og usikker på deg selv. Det finnes mange fisker i havet ;)

Skrevet

Da får du sette ned foten og si NEI...................................

Skrevet (endret)

Si til ham at det finnes ingen pupper som dine, og liker han ikke dem så nydelige, gode å deilige EKTE som de er så kan han drite og dra! Farvel!

Herregud aldri hørt på makan, av alle de mannfolka jeg kjenner så foretrekker de definitivt ekte pupper fremfor silikon,hallo!

Han der har virkelig store problemer meg seg sei,huff stakkar(NOT!)

Endret av Solskinnstrålen
  • Liker 3
Skrevet

... bortsett fra når han tråkker på selvbildet ditt?

Håper du har et godt selvbilde i utgangspunktet da, for dette kan bli tøft.

Anonym poster: 4b5ffc99ce94816a0aba7bb2809244de

• Liker 2
Skrevet

For meg er en partner en jeg kan lene meg på ,og som kan lene seg på meg, en jeg kan gå gjennom vansker i livet med ved min side. Tror du virkelig at en som er så frekk og mangler antenner greier det?

Hvor mye penger har han i baklommen som tilbyr sånt i det hele tatt? og hvorfor bli sammen med en jente for så å forandre på henne? dagens skjønnhetsideal har ødelagt mye i hode til folk..

Skrevet

Noen mennesker burde fratas muligheten til å kommunisere med omverdenen.

• Liker 10
Skrevet

Det er selvfølgelig opp til deg. Jeg ville løpt langt vekk. Fordi jeg vet at jeg fortjener bedre enn en mann som vil forandre på kroppen min - en kropp jeg er fornøyd med, og som definerer meg. Og det burde du også være.

Skrevet

Men han kan da ikke være mye nyforelsket i deg. Dere har vært sammen i en mnd og han har allerede begynt å pirke på feil. Hvordan tror du det blir fremover i forholdet da?

• Liker 3
Skrevet

Du er da mindre smart kan man si.....er ikke rart han kan tråkke på deg og ødelegge selvbildet ditt så lett som du lar ham gjøre det, har du null respekt for deg selv eller?

Skal du bli enda en av de hønsehuene som mener alle menn er drittsekker fordi du har blitt utsatt for en drittsekk men lar han oppføre seg som en drittsekk?Buhuuu hvor er alle de snille mennene?

Stupid cow.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde virkelig ikke at så mange kom til å foreslå at jeg bare skal droppe han... Ble litt overrasket over det. Er det virkelig så over streken å foreslå det for meg? Det er ikke bare jeg som overreagerer...?

Ble bare litt satt ut. Jeg lo og tullet det bort når han spurte og sa at jeg ikke trodde jeg ville det, og da virket han helt casual med det, altså. Kanskje han bare er redd for at jeg skal ha dårlig selvtillitt fordi jeg har små pupper og vil hjelpe...?

TS

Skrevet

Om det er over streken er opp til deg å bedømme, ikke oss andre. Eneste måten du skal finne ut av dette på, er jo å faktisk spørre ham om hvorfor han lurte på det. :)

Skrevet

Jeg trodde virkelig ikke at så mange kom til å foreslå at jeg bare skal droppe han... Ble litt overrasket over det. Er det virkelig så over streken å foreslå det for meg? Det er ikke bare jeg som overreagerer...?

Ble bare litt satt ut. Jeg lo og tullet det bort når han spurte og sa at jeg ikke trodde jeg ville det, og da virket han helt casual med det, altså. Kanskje han bare er redd for at jeg skal ha dårlig selvtillitt fordi jeg har små pupper og vil hjelpe...?

TS

Redd for at du skal ha dårlig selvtillit pga puppene dine? Du skrev her at du aldri har gitt uttrykk for det, så hvorfor i all verden skulle han tro det da? Nei du, det er nok ikke slik, han vil bare pynte på de tingene han mener er feil ved deg, noe det så absolutt ikke er!

Hadde dette vært typen min hadde han endt på hue og ræva ut!

Anonym poster: 9d0ced1f569040ac74816efbd600ae03

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...