Gå til innhold

Vet ikke om vi kan forsette å være sammen

Gjest Gunfreak

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak

Har møtt en jente, vi har det kjempe bra sammen, fantastisk sex, vi har begge blitt veldig glad i hverandre på velidg kort tid, jeg passer hennes beksrivelse av drømme mannen og hun passer min beskrivelse av drømme dama.

Vi har det kjempe bra sammen, hun er en av de snilleste menneskene jeg har møtt.

MEN hun bruker Firefox jeg bruker Chrome, jeg vet ærlig ikke om vi kan få det til å funke, Jeg merker jeg blir litt kvalm av tanken på å være med en som bruker Firefox, og hva med barna våres, hvilken browser skulle de brukt om vi fikk barn, jeg kan bare ikke godta at gunfreak jr. skal bruke Firefox.

:fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow!

Jeg holdt nesten på å grine for deg, fordi jeg begynte å syntes synd på deg da jeg leste ''MEN'' :fnise:

Når det kommer til deres fremtidige barn, så kan dere vente med å gi dem internett til de blir gamle nok til å kunne bestemme dette selv, inntil da så kan dere bruke begge to til alt, for å være ''rettferdige'' overfor hverandre :danse:

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psss.. det er ikke et stort problem! Når dere kommer til det stadiet at dere har barn og felles PC i stuen, har dere gått så lei av å gjøre et godt inntrykk, så dere gidder ikke bryr dere og har Internet Explorer uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er greit jeg,men enig med Rubies_ her, tenk på barna! tenk på hvilken valg de kommer til å måtte ta i fremtiden?

Kanskje du kan helbrede henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten den samme problemstillingen. Har akkurat innledet et forhold med en herlig kar. Han er virkelig fantastisk på alle områder, men jeg klarer ikke å venne meg til tanken på at han bruker CHROME!!! Det er rett og slett avtennende, og jeg føler det gjør han til en tøffelhelt. Hvordan skal jeg klare å ha sex med denne mannen igjen. Trenger råd og innspill også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...vente med å gi dem internett til de blir gamle nok til å kunne bestemme dette selv...

...og med en gang dukker det opp i hodet mitt: "We can't let them choose Leonard, they're children!" :fnise:

(lete-fram-BBT-med-en-gang)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...