Gjest Gunfreak Skrevet 15. november 2012 #1 Del Skrevet 15. november 2012 Har møtt en jente, vi har det kjempe bra sammen, fantastisk sex, vi har begge blitt veldig glad i hverandre på velidg kort tid, jeg passer hennes beksrivelse av drømme mannen og hun passer min beskrivelse av drømme dama. Vi har det kjempe bra sammen, hun er en av de snilleste menneskene jeg har møtt. MEN hun bruker Firefox jeg bruker Chrome, jeg vet ærlig ikke om vi kan få det til å funke, Jeg merker jeg blir litt kvalm av tanken på å være med en som bruker Firefox, og hva med barna våres, hvilken browser skulle de brukt om vi fikk barn, jeg kan bare ikke godta at gunfreak jr. skal bruke Firefox. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #2 Del Skrevet 15. november 2012 Aw. Anonym poster: 8a88b4dc03abe318610953e00e87bda4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberry19 Skrevet 15. november 2012 #3 Del Skrevet 15. november 2012 Wow! Jeg holdt nesten på å grine for deg, fordi jeg begynte å syntes synd på deg da jeg leste ''MEN'' Når det kommer til deres fremtidige barn, så kan dere vente med å gi dem internett til de blir gamle nok til å kunne bestemme dette selv, inntil da så kan dere bruke begge to til alt, for å være ''rettferdige'' overfor hverandre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 15. november 2012 #4 Del Skrevet 15. november 2012 Dere får inngå et kompromiss og bruke IE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest myr Skrevet 15. november 2012 #5 Del Skrevet 15. november 2012 huff... føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 15. november 2012 #6 Del Skrevet 15. november 2012 Psss.. det er ikke et stort problem! Når dere kommer til det stadiet at dere har barn og felles PC i stuen, har dere gått så lei av å gjøre et godt inntrykk, så dere gidder ikke bryr dere og har Internet Explorer uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alopia Skrevet 15. november 2012 #7 Del Skrevet 15. november 2012 Litt forsiktig vil jeg bare si at du ikke burde kalle pjokken for gunfreak jr.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirbit Skrevet 15. november 2012 #8 Del Skrevet 15. november 2012 Syns det er greit jeg,men enig med Rubies_ her, tenk på barna! tenk på hvilken valg de kommer til å måtte ta i fremtiden? Kanskje du kan helbrede henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. november 2012 #9 Del Skrevet 15. november 2012 Så lenge ungen aldri starter med IE går det vel bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myosotis Skrevet 15. november 2012 #10 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg har nesten den samme problemstillingen. Har akkurat innledet et forhold med en herlig kar. Han er virkelig fantastisk på alle områder, men jeg klarer ikke å venne meg til tanken på at han bruker CHROME!!! Det er rett og slett avtennende, og jeg føler det gjør han til en tøffelhelt. Hvordan skal jeg klare å ha sex med denne mannen igjen. Trenger råd og innspill også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 15. november 2012 #11 Del Skrevet 15. november 2012 herregud!!!!! dump henne!!!!! hehehehehe:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 15. november 2012 #12 Del Skrevet 15. november 2012 ...vente med å gi dem internett til de blir gamle nok til å kunne bestemme dette selv... ...og med en gang dukker det opp i hodet mitt: "We can't let them choose Leonard, they're children!" (lete-fram-BBT-med-en-gang) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 15. november 2012 #13 Del Skrevet 15. november 2012 Unnskyld meg, men firefox er det eneste som funker. Jeg håper barna dine bruker firefox. Hvis det eksisterer om 60 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 16. november 2012 #14 Del Skrevet 16. november 2012 Samboeren min bruker FF, og jeg liker det ikke, så jeg forstår deg. Chrome FTW! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. november 2012 #15 Del Skrevet 25. november 2012 Firefox, eller intet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå