Pandore Skrevet 4. mars 2004 #1 Skrevet 4. mars 2004 Jeg og forloveden min har blitt enige om at vi skal gifte oss neste sommer. Men jeg syns det er så vanskelig å få med han på planleggingen. Jeg vet jo at bryllup er mer en "dameting", og han syns tydeligvis det er vanskelig å tenke så langt fram i tid. Hvordan skal jeg få han med mer aktivt i planleggingen??
Gjest Lompa Skrevet 4. mars 2004 #2 Skrevet 4. mars 2004 tror det kan være greit å dele på oppgavene. L aham ta seg av f.eks. fotograf, ovenatting og bil fra kirken. Slike ting. Så tar du "jentebiten" med kirke, lokale, pynting og blomster. Menyen kan du sette opp forslag til og høre hva han synes. Sånn at dere samarbeider om det.
Aelwyn Skrevet 4. mars 2004 #3 Skrevet 4. mars 2004 Du har samme prob som meg du da. Tror enkelte mannfolk er slik, de tror de har all verdens tid og når dagen nærmer seg så får de det travelt og klager over stresset. Jeg blir å gi han sine oppgaver nærmere dagen, så får han knote som best han kan med de. :-) Meny etc, blir jeg seff å høre med han om, men slike "jenteting" ordner jeg på egenhånd. Like greit det. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå