Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke ord. Jeg har aldri vært så skuffet noen gang. For et par år siden var jeg sammen med en gutt. Alt i alt hadde vi det helt fantastisk sammen, men etter hvert ble det så mange bagateller i forholdet og følelsene forsvant sakte men sikkert. Vi gikk fra hverandre som gode venner. Følte aldri at forholdet var særlig seriøst, vi var veldig unge. Jeg var 14, han var 15, og vi var ikke sammen så veldig lenge heller.

Men for en liten stund siden fikk vi veldig god kontakt igjen. Vi begynte å henge mye sammen, og plutselig blusset følelsene opp igjen. Følte meg nyforelska, hadde sommerfugler i magen til en hver tid, og i følge han følte han det på akkurat samme måte. Helt til vi hadde sex igjen. Jeg drøyet det veldig, jeg er ikke typen som har sex bare for å ha sex. Og jeg ville det skulle være seriøst før den tid. Vi snakket mye, og vi var enige om å prøve på nytt.

Men så kom bomben igårkveld. Plutselig var han ikke interessert i et forhold like vel. Han har med andre ord løyet meg oppi trynet hele tiden. Jeg er så sint og ikke minst såret. Jeg får ikke lett følelser, men denne gangen fikk jeg virkelig det. Føler meg brukt på en ussel måte, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Ja, komme meg videre og være glad jeg er kvitt den drittsekken, men det er lettere sagt enn gjort!

Egentlig et innlegg uten mål og mening. Men jeg har ikke så mange jeg kan snakke med om dette. Jeg føler meg litt flau over hele situasjonen, egentlig. At jeg lot meg lure på denne måten! Hva skal jeg gjøre? :(

Anonym poster: 9763c117363e33021cfadbb904eedbab

Videoannonse
Annonse
Gjest Memorable
Skrevet

Huff, skjønner det er vondt. Det er ikke så mye annet å få gjort enn å glemme han. Vet hvor slitsomt det er å høre sånt hele tiden, men det er ikke så mye annet. Håper det ordner seg for deg. :hjerte:

Skrevet

Huff, skjønner det er vondt. Det er ikke så mye annet å få gjort enn å glemme han. Vet hvor slitsomt det er å høre sånt hele tiden, men det er ikke så mye annet. Håper det ordner seg for deg. :hjerte:

Det gjør helt ubeskrivelig vondt! Og jeg hadde aldri trodd dette om han. Det var derfor jeg lot meg selv falle for han igjen. Han er (var) den snilleste mannen jeg kjenner, vi har alltid vært gode venner og han har alltid brydd seg. Vel, trodde jeg i alle fall. Har aller mest lyst å sende en sint melding, men akkurat nå klarer jeg ikke engang det. Aner ikke hva jeg skal si! :(

Tusen takk :hjerte:

TS

Gjest Memorable
Skrevet

Det gjør helt ubeskrivelig vondt! Og jeg hadde aldri trodd dette om han. Det var derfor jeg lot meg selv falle for han igjen. Han er (var) den snilleste mannen jeg kjenner, vi har alltid vært gode venner og han har alltid brydd seg. Vel, trodde jeg i alle fall. Har aller mest lyst å sende en sint melding, men akkurat nå klarer jeg ikke engang det. Aner ikke hva jeg skal si! :(

Tusen takk :hjerte:

TS

Har vært der selv og vet det er utrolig vondt. Det siste du må gjøre nå er å ta kontakt slik at han ser at han har såret deg. Han er ikke verdt det! Glem han idioten, du fortjener mye bedre og snart kommer det nok en gutt som får deg til å se tilbake og tenke, hva i helvete så jeg i han tullingen?

Masse lykke til! :hjerte:

Skrevet

Har vært der selv og vet det er utrolig vondt. Det siste du må gjøre nå er å ta kontakt slik at han ser at han har såret deg. Han er ikke verdt det! Glem han idioten, du fortjener mye bedre og snart kommer det nok en gutt som får deg til å se tilbake og tenke, hva i helvete så jeg i han tullingen?

Masse lykke til! :hjerte:

Han kjenner meg såpass godt at han veit at han har såret meg. Og han kjenner meg også godt nok til å vite at når jeg ikke svarer er jeg enten forferdelig såra eller sint. Derfor har jeg litt lyst å bare skrive ned akkurat det jeg føler, og fortelle hvor dårlig gjort jeg synes dette er. Har lyst å sette han på plass. Like vel klarer jeg ikke gjøre det. Det er bare så vanskelig :(

Jeg håper så inderlig du har rett. Har vært så uheldig med mannfolk opp igjennom årene nå, gir snart opp. Ender alltid opp såret! Jeg må jo være verdens verste, siden absolutt alle frem til nå har gått fra meg! :( Ikke aner jeg hva jeg gjør feil heller!

TS

Skrevet

Du har tiden foran deg, TS. Prøv å slapp av litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...