AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Er det helt umulig å bremse med disse fandens rulleskia? Og er rulleskifolk generelt så lite opptatt av andre rundt seg, at de ikke bryr seg fletta om de risikerer livene til dem de møter på sin vei? Ja jeg hater rulleski!! Det er livsfarlig å gå på rulleski i trafikken. Jeg var selv utsatt for en ekkel ulykke igår pga en idiot av en fyr på rulleski, som ikke klarte å stoppe i en nedoverbakke. Bare flaks og skills fra oss andre, gjorde at dette gikk bra. Kort fortalt. Vi var en liten gjeng ute på ridetur og red ned en bratt bilvei. Vi har godt med reflekser og lys på oss. Veien er smal og svingete, men vi holder oss faktisk i grøftekanten. Så kommer en rulleskidude bak oss i full fart ned bakken og skremmer livskiten ut av hestene. Heldigvis har vi kontroll og får avverget at de stikker til helvete (grøsser mtp at det kunne vært unge jenter ute på ridetur). Fyren fortsatte i full fart ned bakken, som blir smalere over en bru helt nederst. Hadde det kommet en bil, hadde det gått til helvete med hele fyren. Eier de ikke vett i det hele tatt? Samtidig må jeg også nevne at vi så flere (alltid voksne menn) rase avgårde på morderskia sine uten refleks. Langs en mørk skogsvei. Er det rart jeg ikke eier respekt for slike idioter? Redd det vil skje flere dødsulykker fremover (som jeg IKKE vil være vitne til). Det har allerede skjedd en gang her. Anonym poster: e5c6e3c6f71de460e9b0dc7d1b2719c6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Rulleskifolka er like ego som syklistene. De driter i å ta hensyn til andre. Jeg har ofte lurt på hva i h..... som feiler akkurat denne kategorien mosjonister - syklister og rulleskifolk. Har selv opplevd farlige situasjoner med slike. En på rulleski gikk midt i en smal vei, da jeg og en møtende bil møttes akkurat der rulleskidusten gikk. Han nektet å flytte seg til siden av veien, så bilen min ble presset ut i grøfta. Måtte jo kjøre i grøfta, ellers ville vel han på rulleskiene blitt skadet, og jeg hadde fått skylda. Fy faen! Det skulle vært forbud mot syklister og rulleskiidioter i veien. Hvorfor må de på død og liv oppholde seg midt i veien? Hva er det som gjør at akkurat disse blir så egoistiske i trafikken? Andre idrettsfolk trener jo på baner eller andre egnede steder... Anonym poster: 744939453c7650908d960860f1f61a6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå