Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #1 Del Skrevet 31. mai 2002 jeg trenger en ekstrajobb .er det noen som har et forslag til hvor man kan henvende seg for å få tak i det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 31. mai 2002 #2 Del Skrevet 31. mai 2002 Ett råd jeg kan gi deg er å følge med i aviser og liknende. Der er de fleste ledige ekstrajobber oppdatert Itillegg kan du hendvende deg til den butikken/plassen du ønsker deg en ekstrajobb. Fortelle dem at du er på jakt etter en jobb og spør om de trenger medarbeidere. Det var slik jeg fikk min ekstrajobb! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #3 Del Skrevet 31. mai 2002 Gå inn på http://www.deltidsjobb.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dystonia Skrevet 31. mai 2002 #4 Del Skrevet 31. mai 2002 Ønsker du å jobbe når det passer deg og når du har tid og lyst? Ta kontakt med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå