Gå til innhold

Ari sa Therese Johaug er så perfekt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reagerte veldig på det Ari sa i avisene idag, at Therese Johaug er så perfekt, er han lei av Märtha ? jeg hadde blitt ganske fornærmet om jeg var Märtha, glad jeg ikke er hans kone, herregud

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert Ari også glad for! Så mye dumt han sier kunne han nok aldri vært gift med noen som er så "hårsår..."

• Liker 4
Skrevet

Hvor gammel er du, TS?

Anonym poster: 1d16f9c62c3162cc5a561746bf62e234

• Liker 2
Skrevet

Therese Johaug er ikke spesielt populær i skimiljøet. Jeg kjenner en som er med i trenerapparatet til et av rekruttlagene. Northug er respektert, selv om han er nokså innesluttet i forhold til de han ikke kjenner spesielt godt. Bjørgen er godt likt over hele fjøla, omgjengelig og hyggelig mot alle mens Johaug er overlegen så det holder.

Anonym poster: f5def27aa66927e78b4f185dc8429fbe

• Liker 7
Skrevet

Jeg er gammel nok til å synes Ari Behn er en idiot ! jeg er ikke spesielt hårsår, men det er visse ting man ikke sier i media, han synes nok tydeligvis ikke Märtha er perfekt da!

Skrevet

Ja, når hun holder kjeft og ikke prater så er hun perfekt.

Anonym poster: 916ee0216d3afc3d69b9e9fbdf061df5

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, denne tråden kan jo bli interessant! :ironi:

• Liker 5
Skrevet

Jeg er nabo med Therese, hun er så trivelig så. Men perfekt, hvem er det?

Uansett synes vel Ari hun er snasen, og det er de fleste enige i. Når det er sagt var det en rar uttalelse, men ikke overraskende fra Aris side...

Anonym poster: 370fa3a851f05146035a5b6310db6aa5

• Liker 2
Skrevet

What`s not to like?

post-17785-0-46992100-1353007944_thumb.j

Johaug på vors?

post-17785-0-08812800-1353007981_thumb.j

Og for en sixpack!

post-17785-0-09075100-1353007991_thumb.j

Nei, dere, for en gangs skyld må jeg si meg enig med Behn. Johaug, perfeksjon i en blond pakke!

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke Ari Behn er så veldig intelligent, greit nok at jeg som er en vanlig nordmann reagerer på hans kommentar, men hva med kongen og dronningen? de er jo tross alt hans svigerforeldre, og når han sier at en annen dame er så perfekt, så sender det jo ut signaler om at han ikke synes martha er så perfekt lenger ? jeg har bare en følelse av at Ari ikke elsker Märtha så mye lenger.Hadde Ari respektert Martha og elsket henne, så hadde han aldri kommet med kommentaren.

Skrevet

Therese Johaug er etter min mening den vakreste idrettsstjernen Norge har hatt på lange tider. Kanskje en av verdens vakreste.

Anonym poster: 6e94fcdb1bd8a44b72948219915e9b1a

Skrevet

What`s not to like?

post-17785-0-46992100-1353007944_thumb.j

Johaug på vors?

post-17785-0-08812800-1353007981_thumb.j

Og for en sixpack!

post-17785-0-09075100-1353007991_thumb.j

Nei, dere, for en gangs skyld må jeg si meg enig med Behn. Johaug, perfeksjon i en blond pakke!

Ja, det er helt greit det. Ingenting galt med Johaug. Det som er spesielt, er hvordan han snakker om en annen kvinne når han faktisk har en kone hjemme. Og i tillegg sier han det slik at hele Norge kan få det med seg.

Anonym poster: 19467df9c8bac3c581e7efe591e61d5a

• Liker 3
Skrevet

Jeg er gammel nok til å synes Ari Behn er en idiot ! jeg er ikke spesielt hårsår, men det er visse ting man ikke sier i media, han synes nok tydeligvis ikke Märtha er perfekt da!

haha! hvor du trekker "han synes tydeligvis(!) ikke märtha er perfekt da " fra, er for meg en gåte...

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ja, det er helt greit det. Ingenting galt med Johaug. Det som er spesielt, er hvordan han snakker om en annen kvinne når han faktisk har en kone hjemme. Og i tillegg sier han det slik at hele Norge kan få det med seg.

Anonym poster: 19467df9c8bac3c581e7efe591e61d5a

Men dette er jo en objektiv uttalelse, på linje med å si at vann er vått, eller himmelen er blå. Men hun har selvsagt ingenting å stille opp mot Rimmen. Det syns jeg var en stygg unnlatelsessynd fra Aris side. Når man først snakker om perfeksjon, så bør man ikke glemme selve definisjonen på ordet.

Endret av Mann 42
Skrevet

Åja... Jeg synes at perfekt er en upesis beskrivelse der det fines betraktelig bedre og mer utfyllende ord å bruke når en ser på objektet som beskrives satt opp mot objektet som uttalte seg så fremt vi tar hensyn til når uttalelsen falt og hvordan uttalelsen er i sammenheng med a sola snart snur selv om det strengt tatt ikke sola som snur men jorden som tipper litt over sin egen akse om en skal være like upresis som den opprinnelige uttalelsen noe en strengt tatt ikke bør da det fører til masse rør, slik som denne tråden.

Skrevet

Therese Johaug er etter min mening den vakreste idrettsstjernen Norge har hatt på lange tider. Kanskje en av verdens vakreste.

Anonym poster: 6e94fcdb1bd8a44b72948219915e9b1a

Nei hun er ikke verdens vakreste men fin utstråling har hun, jeg tør påstå at jeg er vakrere enn henne, i hvertfall ikke mindre pen ;-))

Skrevet

What`s not to like?

Dialekta?

Anonym poster: 964d1dcf48365a1d01b9fae9f0e46f4a

• Liker 2
Skrevet

Nei hun er ikke verdens vakreste men fin utstråling har hun, jeg tør påstå at jeg er vakrere enn henne, i hvertfall ikke mindre pen ;-))

pics or it didn't happen!

Ser for øvrig penere damer enn Johaug hver dag på vei til/fra jobb, og på jobb, så tviler egentlig ikke.

Anonym poster: f5def27aa66927e78b4f185dc8429fbe

• Liker 3
Skrevet

syns hun er under gjennomsnitte pen jeg :vetikke:

Motsatt av hvordan Martha ser ut, så jeg hadde ikke vært så glad om jeg var kona hans

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...