Hanne20 Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Heisann! Jeg er en jente som virkelig elsker å sy. Da er jeg rolig, og i min egen lille boble. Vil veldig gjerne se bilder av kreasjonene deres. Alt fra toalettmapper til klær. Artig å se hva andre lager!! Se link under for det jeg holder med på for tiden. (sydd i flere år, bloggen er ny. Derfor lite på den ) http://hannesnaalogtraad.blogspot.no/2012/11/brudekjole-av-sykehuslaken-under-arbeid.html
WBNina Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Heisann! Jeg er en jente som virkelig elsker å sy. Da er jeg rolig, og i min egen lille boble. Vil veldig gjerne se bilder av kreasjonene deres. Alt fra toalettmapper til klær. Artig å se hva andre lager!! Se link under for det jeg holder med på for tiden. (sydd i flere år, bloggen er ny. Derfor lite på den ) http://hannesnaalogt...der-arbeid.html Hei Hanne, SÅ gøy med egen syblogg! Gleder meg til å se flere kreasjoner der . Jeg kjenner meg virkelig igjen i det du skriver om å være i en egen liten boble når man syr. Jeg har dedikert et helt rom til favoritthobbyen, og der boltrer jeg meg blant tekstiler, mønstre og nål og tråd. Du kan se noen av mine kreasjoner ved å klikke her . Jeg holder på å sette sammen en ullkåpe nå, men ting tar tid! Ellers kan jeg tipse om denne siten som er et sosialt nettsted for folk som er glad i å sy. Mye fint der!
Hanne20 Skrevet 16. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2012 Hei Hanne, SÅ gøy med egen syblogg! Gleder meg til å se flere kreasjoner der . Jeg kjenner meg virkelig igjen i det du skriver om å være i en egen liten boble når man syr. Jeg har dedikert et helt rom til favoritthobbyen, og der boltrer jeg meg blant tekstiler, mønstre og nål og tråd. Du kan se noen av mine kreasjoner ved å klikke her . Jeg holder på å sette sammen en ullkåpe nå, men ting tar tid! Ellers kan jeg tipse om denne siten som er et sosialt nettsted for folk som er glad i å sy. Mye fint der! Heisann. Linken til siden din virker ikke. ja, enkelte plagg tar tid å sy, men så blir resultatet som oftest bra til slutt Jeg elsker burdastyle. En fantastisk side!
WBNina Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Heisann. Linken til siden din virker ikke. ja, enkelte plagg tar tid å sy, men så blir resultatet som oftest bra til slutt Jeg elsker burdastyle. En fantastisk side! Åh, sorry! Her er linken: http://www.wannabee.no/forsiden/blogg/tema/sysler/tags/syprosjekt/1/ Ja, den er helt super! Har fått mye fin inspirasjon derfra
Hanne20 Skrevet 17. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2012 oi, denne bloggen må jeg følge med på! Jeg elsker The Forever Coat. Den er nydelig!
WBNina Skrevet 17. november 2012 #6 Skrevet 17. november 2012 oi, denne bloggen må jeg følge med på! Jeg elsker The Forever Coat. Den er nydelig! Åh, så hyggelig! Takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå