Gå til innhold

Kontantkort i nyere mobiler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg en nymotens mobil med touchskjerm osv, trenger ikke være Iphone, men noe oppgradering fra min gamle knappesak. Men jeg ønsker å beholde kontantkort, og finner omtrent ingen priser på noe annet enn med abonnement. Kan man ikke bruke kontantkort med de moderne mobilene, eller er det bare at de ikke ønsker å selge uten abonnement? Var inne på netcoms sider, og de markedsfører de ulike telefonene som enten telefon, eller "kontanttelefon". Vil det da si at de faktisk ikke går an å bruke kontantkort mer med de nye? Det er stort sett eldre telefoner jeg finner under kontanttelefoner.

Anonym poster: 8fbee360ddc046fbef0785754388bf4b

Skrevet (endret)

Et sim-kort er et sim-kort, samme hva slags abbonement som er knyttet til det (ja, "kontantkort" er et abbonement det også).

Du får kjøpt mobiler uten abbonement i de aller fleste nettbutikker. Komplett, MPX, NetShop, NetOnNet, osv. Da er de selvsagt dyrere, kontra når man har et vanlig abbonement som koster f. eks 300 i mnd så betaler man ned mobilen.

Et tips er å bruke Prisguide eller Prisjakt for å se hvor mobilen du skal kjøpe er billigst.

Endret av TMB
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...