Gå til innhold

hvor kjøpe neglelakk som ikke flasser av

Anbefalte innlegg

Skrevet

med en gang.? Trenger en god overlakk også.

Kom med tips,jeg er type grønn på slikt

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

det er umulig!

ihvertfall hvis du vil gjøre noe annet enn å sitte med henda stille i fanget...

Ta en titt på denne nettisiden her http://neglelakk.net/

der er det nemlig en god del informasjon om hvordan du best mulig kan holde

den finest mulig, lengst mulig :)

Skrevet

Jeg har lakker fra de fleste billig-merker, men ingen av de flasser før etter et par dager. Har funnet ut at trikset er å alltid tørke over neglene med lakk-fjerner rett før jeg lakker, da holder lakken seg pen. Om jeg ikke gjør dette flasser den av - noen ganger allerede samme dag!

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg har lakker fra de fleste billig-merker, men ingen av de flasser før etter et par dager. Har funnet ut at trikset er å alltid tørke over neglene med lakk-fjerner rett før jeg lakker, da holder lakken seg pen. Om jeg ikke gjør dette flasser den av - noen ganger allerede samme dag!

det er helt sant zaphireh!

fordi da blir fettlaget på neglene fjernet, og siden neglelakken blir fortere stygg om den kommer i kontakt med fett, så funker dette bra :)

Et tips er også å ha klarering til neglbåndet og huden rundt neglene (pga det natulige fettlaget vi har der)

Skrevet

det er helt sant zaphireh!

fordi da blir fettlaget på neglene fjernet, og siden neglelakken blir fortere stygg om den kommer i kontakt med fett, så funker dette bra :)

Et tips er også å ha klarering til neglbåndet og huden rundt neglene (pga det natulige fettlaget vi har der)

Ja, å ha litt "klaring" til neglbåndene er også et supert tips, blir ofte flassende rundt neglbåndene om jeg lakker for nært.

Skrevet

Jeg er mest fornøyd med neglelakk fra Nilens Jord.

Den sitter så godt på tåneglene at jeg trenger ikke å fjerne den før selve neglen har vokst sånn at det blir stygt. Har neglelakk fra både billigmerker og dyre. Ikke imponert over noen av de.

Jeg starter med neglebåndsfjerner og neglelakkfjerner. Bruker underlakk og overlakk fra Depend. 2 strøk med neglelakken.

Anonym poster: 3636d1c378dc2ddbc077d49c9fe9f17a

Skrevet

Bruker hverken underlakk eller overlakk, og alle de forskjellige merkene mine holder i flere dager før de begynner å flasse av (flest billige), bortsett fra de to jeg kjøpte på Gina Tricot fordi de flasset av samme dagen som jeg la de på. Jeg har ca 100 flasker med neglelakk (litt hektet ja). Har brukt neglelakk sammenhengende i flere år, føler meg naken uten. Så jeg fjerner alltid gammel neglelakk med neglelakkfjerner rett før jeg legger på ny neglelakk, og det kan godt hende at det hjelper så neglelakken varer lenger, jeg har ikke tenkt på det men det høres fornuftig ut. De få periodene jeg går uten neglelakk så ser jeg at jeg har fine negler, ikke tørre, og de er solide. Så jeg bruker ikke under- og overlakk, men prøv det TS hvis det kan hjelpe :)

Anonym poster: 147c0c5d7d04a74db73706279fa05b5f

Skrevet

Jeg bruker neglelakkfjerner først ja,så neglen skal være ren før jeg påfører lakk

Takker så mye for tips,blir nødt til å endre noen rutiner ser jeg .

Blir så lei lakk som skal sitte i minst 7 dager men som flasser av etter 2..

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Synes alle neglakker er like bra, det som gjelder er overlakk/underlakk.

Jeg lærte noe genialt for litt siden:

-Legg underlakk

-Legg hovedlakk

-Legg blank overlakk

-Legg derett ett ekstra lag overlakk, men legg det FEIL VEI. Altså, vi lakker jo neglene "nedover" til vanlig, så legg det siste laget bortover i steden :) Da holder det en evighet (ca en uke for min del)

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker OPI, Essie, China Glaze, Orly og Nails Inc, men selvom merkene i seg selv jevnt over er gode så hender allikevel at enkelte farger er dårligere enn andre.

Jeg liker Essie first base som underlakk og overlakken jeg liker best er Seche Vite.

Skrevet

For meg funker faktisk Essies "Good to go" overlakk bedre enn Seche vite..

Skrevet

Alt fra 10-kronersneglelakker til de beste fargene i de fjongeste seriene sitter som bare fy med en runde neglelakkfjerner først og god overlakk lagt riktig. Jeg tar på overlakken mens siste lag farget lakk er våt ennå, dette funker fint både med Seche Vite og Essie Good To Go. Er veldig fornøyd med at det sitter i minst en drøy uke, men skal prøve Kevlarsjäls tips neste gang og prøve å sammenligne.

Skrevet

Invester i en UV-lampe og gelelakker. Da har du lakk i 14 dager.

Anonym poster: 0eb26e46ffe66fcc0309dd776983d45f

Skrevet

Invester i en UV-lampe og gelelakker. Da har du lakk i 14 dager.

Anbefaling av produkter? Som helst ikke koster det hvite ut av øyet og er gode?
Skrevet

Om du ikke handler så mye på nett så mener jeg på Depend har et sett på Vita som har det du skulle behøve til gelelakk. :)

Skrevet

Min rutine:

- Fjerner fett og smuss med neglelakk fjerner

- Påfører Orly Bonder basecoat

- Påfører 2 lag neglelakk

- Påfører Seche Vite topcoat

Hjelper veldig å lakke tuppen av neglen også!

Skrevet

Jeg bruker faktisk litt ørlite negleolje på neglen før jeg lakker uten å tørke av. Dette har gjort ganske at neglene ikke fliser seg så lett og de har blitt ganske lange. Bruker ikke underlakk. bare 2 strøk med en fra Essie og overlakk også fra Essie. Jeg jobber innen helse og spriter hendene 100 ganger om dagen, den holder i 4-5 dager for det.

Skrevet

med en gang.? Trenger en god overlakk også.

Kom med tips,jeg er type grønn på slikt

O.P.I neglakk er den beste og sitter utrolig på neglene!

Skrevet

Jeg er mest fornøyd med neglelakk fra Nilens Jord.

Den sitter så godt på tåneglene at jeg trenger ikke å fjerne den før selve neglen har vokst sånn at det blir stygt. Har neglelakk fra både billigmerker og dyre. Ikke imponert over noen av de.

Jeg starter med neglebåndsfjerner og neglelakkfjerner. Bruker underlakk og overlakk fra Depend. 2 strøk med neglelakken.

Anonym poster: 3636d1c378dc2ddbc077d49c9fe9f17a

Det har ikke noe med neglelakken å gjøre. Tåneglene utsettes ikke for slitasje slik som fingerneglene, og neglelakken holder følgelig mye lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...