Gå til innhold

Nå begynner ting å ordne seg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde lenge at vi kon til å få det verste bryllupet noensinne. Foreldrene våre mistet interessen fullstending, når de tidligere hadde sagt at vi skulle få bryllup i gave, ble det til at de plutselig trakk seg etc...

MEN Nå begynner ting å ordne seg. Både jeg og sambo har fått nye, bedre betalte jobber, og i går fikk vi et super tilbud på middagen!!! Vi får igjen på skatten begge to, og vi får i hvert fall noe i feriepenger. Det blir faktisk litt penger vi kan bruke på bryllupet allikevel. Har til og med råd til å kjøpe inn drømmekjolen :-)

Er så glad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra å høre at alt ordner seg :P

Skrevet

Vi har til og med surret oss til å få satt datoen! 14. August skal vi gifte oss :bryllup:

Hurra!!

Skrevet

Så fint, Vigfa, gratulerer!

Skrevet

Gratulerer så mye. deilig å vite at ting ordner seg tenker jeg :tommelsmil:

Skrevet

Føles ganske så godt nå!

Skrevet

Kjempe bra!!! Deilig at ting og tang faller på plass. Og drømmekjolen er viktig syntes jeg :wink:

Skrevet

Så fint!!! Håper dere får til et drømmebryllup allikevel, selv om dere må være litt kreative.

Skrevet
Kjempe bra!!! Deilig at ting og tang faller på plass. Og drømmekjolen er viktig syntes jeg  :wink:

Det syns faktisk jeg og. Var helt knust tildigere. Litt fordi drømmen om å få ha ordentlig kjole så ut til å gå i knus. Litt jente-ting, kanskje, men jeg har alltid hatt lyst på ordentlig kjole. Så satte min kjære ned foten.

"Vi kan kutte på mye rart," sa han, "men vi kutter IKKE ut at du skal få ha drømmekjolen din". Og det var jo ganske søtt sagt da :hjerter:

Middagen får vi for en 2-3000 tusen, da medregnet kokken. Lokalet til 2500. Vi vet ikke hvor mye vi koommer til å bruke på drikke enda, men kommer til å skrive i innbydelsen at vi ikke skal ha fri bar. Vi kommer til å spandere øl, vin og velkomstdrink. Ikke mer. Og det kan vel ikke koste så allverdens.

Så er det hans smoking,dress eller hva han nå velger. Vet ikke helt hvor mye det vil koste å leie. Men det blir i hvert fall ikke så dyrt.

Og nå har mine foreldre bestemt seg for å hjelpe oss økonomisk med festen allikevel :)

Alt går jo opp i opp. Vi kommer til å jobbe mest mulig begge to framover, så vi får lagt oss opp litt penger til alt det vi trenger. Kommer til å bli kjempeflott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...