Gå til innhold

Decleor nattbalmene.

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Er balmene ikke komedogene? Regner med at de er det men porene mine virker større og "møkkete" når jeg bruker den.. Sliter med store mørke porer fra før og føler at balmen gjør det verre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når noe tetter porene og øker faren for kviser og urenheter, kalles det komedogent.

Jeg har ikke merket noe til det. Men jeg er heller ikke plaget med store mørke porer. Men de porer jeg har, føler jeg ikke blir forverret av balmen

Endret av barista
Skrevet

Er balmene ikke komedogene? Regner med at de er det men porene mine virker større og "møkkete" når jeg bruker den.. Sliter med store mørke porer fra før og føler at balmen gjør det verre.

Jeg har også merket dette, men de sorte prikkene mine blir også mye lettere å klemme ut. Jeg har brukt ylang ylang-balmen, og den skal jo virke "utrensende". Kanskje den trekker ut talgen og opp mot hudoverflaten. Ikke vet jeg...

Anonym poster: 60008d95a37a8685d2ec9a4813042e58

Gjest badeand1
Skrevet

Ja? Blir jo riktig det jeg skrev da. (les kopierte fra google)

Kanskje det bare er huden min da.. balmen trekker heller ikke inn i huden samme hvor lite jeg tar på.

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg har også merket dette, men de sorte prikkene mine blir også mye lettere å klemme ut. Jeg har brukt ylang ylang-balmen, og den skal jo virke "utrensende". Kanskje den trekker ut talgen og opp mot hudoverflaten. Ikke vet jeg...

Anonym poster: 60008d95a37a8685d2ec9a4813042e58

Jeg har ikke sorte prikker men store porer. ;p Får ikke klemt noe ut av de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...