AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 For ca et halvt år siden møtte jeg en gutt jeg nå liker veldig godt, han var veldig nysgjerrig på meg i starten og gikk via felles venner for å komme i kontakt med meg. Vi har møttes en del ganger, og det er alltid veldig trivelig, selv om ingenting har skjedd. Vi flørter mye, men det har ikke skjedd noe fysisk (han har riktignok sagt at han liker meg veldig godt, bare ikke spesifisert på hvilken måte ) Han er, ifølge felles venner, typen som går utrolig forsiktig frem og som liker å bli ordentlig kjent før han tør å slippe noen innpå seg, noe som passer meg utmerket siden jeg er litt brent etter eksen min. Altså, jeg er over eksen, men jeg har litt problemer med å stole på folk på grunn av ting han gjorde. Sist vi møttes var på lørdag, satt i mange timer på kafé og skravla, og han hadde til og med kjøpt en random liten gave til meg Han skulle reise utenbys for å jobbe søndag morgen og bli borte et par dager, men siste han sa før vi tok farvel var at han skulle si fra så snart han var hjemme igjen. Nå er det torsdag, jeg vet han er tilbake (han kom hjem tirsdag kveld), men jeg har ikke hørt noe ennå. Jeg har allerede sendt ham en mail (sendte på søndag) med noe greier han ba meg sende ham, og utenom vedlegget skrev jeg at jeg hadde hatt det gøy, takket igjen for gaven og avsluttet med at vi prates snart. Ingen tvil om at han har fått den, men han har ikke svart der heller. Ville ikke tenkt så mye over det om det ikke var for at han sa at han skulle sende meg melding så snart han var hjemme igjen fordi han ville treffe meg igjen snart, og nå har han jo vært hjemme et par dager uten å gi lyd. Om han bare hadde sagt "snakkes senere" ville jeg latt det ligge eller foreslått å møtes selv. Og i dag var han litt "rar" på facebook, han postet en ganske lang og litt hissig status om et bestemt tema (politisk sådan), men slettet den igjen etter en times tid, uten å poste noe nytt. Jeg vet at han har et ganske vanskelig humør innimellom, og er nesten litt redd for at han kanskje har en liten nedtur for tida? Jeg vet han gruer seg forferdelig mye til jul fordi bestefaren nylig døde, og de hadde et veldig nært forhold, og han føler at jula kommer til å bli veldig tung uten - vi snakket en del om dette på lørdag. Han ymtet vel litt frempå at han generelt blir veldig nedstemt av alt julemaset for tida, og vil helst bare at det skal bli januar så fort som mulig. Så da tenker jeg, what would KG do? Legg til at jeg liker ham veeeeeldig godt, og kanskje ikke tenker helt klart fordi han er oppi hodet mitt absolutt hele tida Anonym poster: 3412b240505fb8fdc7f07ea484d3f348
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Send ham en SMS og spør om han vil finne på noe? Anonym poster: 85cafe89d95a1f492d56c7575a12f5a7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Send ham en SMS og spør om han vil finne på noe? Anonym poster: 85cafe89d95a1f492d56c7575a12f5a7 Blir ikke det litt masete når jeg allerede har sendt en mail han ikke har svart på? Anonym poster: 3412b240505fb8fdc7f07ea484d3f348
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 nei, send en sms Anonym poster: 7c6357b5d4a6644d97945f7c571d28a2
Gjest BM2 Skrevet 15. november 2012 #5 Skrevet 15. november 2012 Ring fyren og si hei og at du har lyst å henge litt med ham. Er det naturlig å besøke fyren og bare se en film? Poenget mitt er å finne på noe med ham og la han føle seg komfortabel med å bare vare sammen. uten noe press om å snakke, le eller på annet vis kreve sosial interaksjon. Jeg tror det han trenger er noen som bare er der. Får du til det trikset så er det veldig sansynlig at du kommer helt i mål med fyren.
Gjest Wei Wei Skrevet 15. november 2012 #6 Skrevet 15. november 2012 Er du sikker på at han leste mailen? Jeg vil tro at sms er bedre. Og jeg tror ikke han oppførte seg noe rart på FB. Å skrive en status for å så slette den er vel ganske vanlig. Om du ikke fulgte etter siden hans, så kunne du unnlate å merke det.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #7 Skrevet 15. november 2012 Ring fyren og si hei og at du har lyst å henge litt med ham. Er det naturlig å besøke fyren og bare se en film? Poenget mitt er å finne på noe med ham og la han føle seg komfortabel med å bare vare sammen. uten noe press om å snakke, le eller på annet vis kreve sosial interaksjon. Jeg tror det han trenger er noen som bare er der. Får du til det trikset så er det veldig sansynlig at du kommer helt i mål med fyren. Litt usikker på om vi har kommet såpass langt at det er naturlig å dra på besøk ennå, vi treffes alltid enten på kafé eller hjemme hos felles venner, som har litt mer besøkvennlige stuer (både han og jeg bor relativt spartansk for tida). Når det er sagt, så er han veldig glad i å prate generelt, og er typen som ikke liker å gå på kino o.l. fordi han foretrekker å skravle. Er i hvertfall det han sier, men kan godt hende at omstendighetene gjør at han har behov for noe annet, uten at han vil si det rett ut. Er du sikker på at han leste mailen? Jeg vil tro at sms er bedre. Og jeg tror ikke han oppførte seg noe rart på FB. Å skrive en status for å så slette den er vel ganske vanlig. Om du ikke fulgte etter siden hans, så kunne du unnlate å merke det. 99% sikker på at han hvertfall har sett at han fått mail av meg, han sjekker mailen sin flere ganger daglig (jobber freelance og må derfor sjekke ofte, ifall noen har jobb til ham). Han har også sagt at det er tryggest å sende mail eller melding på facebook fordi han ofte ikke har mobildekning når han er hjemme. Jeg har samme problemet selv, så jeg skjønner den. Kan vel kanskje hende han ikke har åpnet mailen ennå (selv om jeg tviler på det), evt at han ikke svarer før han har lest gjennom vedlegget jeg sendte ham, selve mailen var ikke så mye å svare på egentlig. Jeg tror du har helt rett ang. statusen, grunnen til at jeg reagerte litt var at den var veldig intens og ganske hissig, og så var den plutselig borte. Hadde det vært en sedvanlig tøysestatus ville jeg ikke tenkt over at han fjernet den i det hele tatt. Mulig han bare ikke ville åpne det vepsebolet akkurat nå, jeg vet det er noe som normalt opptar ham ganske mye, men vanligvis ordlegger han seg mer nøytralt. Huff, jeg hater virkelig å være masete, og særlig når han for det første har det sykt travelt med jobb for tida og for det andre er litt emosjonelt på bærtur. I min erfaring kan folk reagere ganske irrasjonelt når de er nedstemt/deprimerte, og jeg er så redd han skal synes jeg maser og er slitsom hvis han helst bare vil grave seg ned og være alene. I tillegg er det kjempeteit av meg å være sånn akkurat nå, fordi jeg har en oppgave som skal leveres på mandag som jeg trolig må bruke deler av helga på, så jeg har egentlig ikke tid til å treffe ham før den er ferdig. Problemet er bare at han er spennende og oppgaven er ganske tørr, så her sitter jeg nå Takk for at dere svarer, forresten Anonym poster: 3412b240505fb8fdc7f07ea484d3f348
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå