Tina B Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Hei! Jeg lurer litt på å ta vippe extensions. Er det noen som har erfaringer med dette? Og er det noen som har erfaringer om stedet Not Just Nails Kongsberg/Drammen?
Tibbie Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Jeg har også tenkt på dette, og vurderer derfor å slå til etter jul. Men jeg lurer på om dette skader de ekte øyenvippene på noe vis?
juliane Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Jeg fjernet mine i dag. Så helt fantastisk ut, men syns etter hvert det klødde og stakk og var ubehagelig rett og slett. Dessuten brukte jeg mye tid på å rette på dem slik at de ikke stakk til alle kanter, siden mine egne går i litt ulike retninger. Og så koster det jo sinnsykt mye penger da! Mine egne vipper er ganske slitne etter et par mnd med extensions, hun som satte de på anbefalte forrige gang jeg var der at jeg burde bruke serum samtidig. (Enda mer penger...) Utrolig deilig å kunne klø og gni seg i øynene igjen i dag, og gleder meg til å vaske ansiktet skikkelig neste gang jeg dusjer. Men som sagt, så helt fantastisk ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå