Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er så vanskelig å finne ut hva jeg ønsker meg til jul. Det eneste jeg kommer på er penger til personlig trener :-)

Jeg får alltid så fine gaver av mine nærmeste, selv om jeg omtrent aldri kommer på noe jeg ønsker meg. Får alltid gode kremer, deilig ullundertøy, gode filmer og bøker osv. som jeg ikke en gang visste jeg ønsket meg. Det betyr vel at menneskene rundt meg kjenner meg godt og er glad i meg :-) Føler meg veldig heldig sånn sett!

Men samtidig føler jeg meg så bortskjemt når jeg ikke ønsker meg noe! Selv om det faktisk er sånn at jeg ikke kommer på noe jeg faktisk trenger! Jeg kjøpte meg ny god skolesekk forrige uke, men når jeg kom hjem ble jeg sint på meg selv for at jeg ikke bare hadde ønsket meg den til jul i stedet! Jeg blir så glad når jeg kan gi noen noe de faktisk ønsker seg og trenger, så jeg føler veldig med mine nærmeste som syns jeg er helt håpløs som ikke har noe på ønskelista.. For når jeg åpner pakkene og får f.eks. en vinåpner (som jeg fikk i fjor) så utbryter jeg ofte "ååå, det trengte jeg!"

Så kanskje dere kan skrive hva dere ønsker dere til jul, sånn at jeg kanskje finner noe jeg ønsker meg også? Det trenger ikke være dyrt, gjerne noen ting som er litt billige også!

Jeg er en studine på 26 år btw :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kari Tråå ullklær? De er veldig varme og pene.

Bodumkopp til lange dager på bibiloteket.

Gavekort på Kiwi.

Kjøkkenutstyr.

God sjokolade

Hvis du har hobby, utstyr til den.

Skrevet

lysestake

tur utstyr

sengesett

parfyme

Skrevet

Sony speilreflekskamera og Jeffrey Campbell lita boots :D

Skrevet

Penger

Gavekort (på alt mulig; shopping, IKEA, spa...)

Stekepanne til tur

Hjort servise (Bohus)

Rødvin

Te

Duftlys

Ulvangsokker

Ullundertøy

Grå Ludde saueskinn

Reinskinn sitteunderlag

Porsgrund porselen nordic light lyslykter

Marc jacobs klokke

Parfyme

- deep red Hugo boss

- daisy marc jacobs

Skrevet

En skikkelig tykk sangbok! :danse: Og en nettbrettholder til kjøkkenet. Spa hadde heller ikke vært feil. Ellers går det i penger til bryllup, og praktiske ute- og inneklær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...