Gjest Snoken- Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 (endret) I det siste par ukene har treningsenteret vært stappfullt av mennesker. Det er spesielt mange kvinner. Når jeg tar meg av skoene er det sjokkfylt med kvinner i resepsjonen, det er nesten ikke plass til å ta av seg skoene. Jeg overdriver litt, men jeg overdriver ikke når jeg sier at alle tredemøllene er opptatt. Normalt på en god dag er nesten halvparten kanskje opptatte. Det vil si at det er nesten dobbelt så mange som har begynt å trene akkurat nå. Så spørsmålet er, har du begynt å trene ekstra mye bare fordi det nærmer seg julebord? Endret 15. november 2012 av Snoken-
redchilli Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Folk får panikk og skal slanke seg litt før de dytter i seg julematen Så får de panikk igjen i januar
Capt. Obvious Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Ja, merker det samme selv. Her om dagen var alle tredemøllene, alle treningssyklene og ellipsemaskinene helt opptatt, noe som ikke er så vanlig. Virker som det er utrolig mange jojo-trenere rundt omkring.
Gjest loren Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Nei, men jeg burde sikkert i grunn, både med tanke på julebord og at jeg snart skal vise meg offentlig i bikini..
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #5 Skrevet 15. november 2012 Jeg er ikke jojo-trener, jeg er jojo-treningssenterbruker. Er nok mange som trener nå siden de har julemat og bikini i bakhodet. Tviler det er på grunn av julebordet for flertallet. Anonym poster: 4b98bb590526cc901edfc749c85d1386
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. november 2012 #6 Skrevet 15. november 2012 Eller kanskje mange av de som har jogget ute, syklet ute og i det hele tatt har kost seg ute i hele sommer og høst endelig har innsett at vinteren er på vei? Jeg tror mange kun bruker treningssenteret på vinterstid, jeg vurderer forøvrig selv å melde meg inn for å prøve og beholde den magre utholdenheten jeg har opparbeidet meg i høst 3
Gjest Snoken- Skrevet 15. november 2012 #7 Skrevet 15. november 2012 Eller kanskje mange av de som har jogget ute, syklet ute og i det hele tatt har kost seg ute i hele sommer og høst endelig har innsett at vinteren er på vei? Jeg tror mange kun bruker treningssenteret på vinterstid, jeg vurderer forøvrig selv å melde meg inn for å prøve og beholde den magre utholdenheten jeg har opparbeidet meg i høst Folk kommer gjerne i periodevis spesielt etter nyttårsaften. Da mange har et nyttårsforset om å trene, så tar det 2-3 uker da har det dabbet av ganske greit, så er de tilbake igjen rett før sommeren. Men jeg har aldri sett så mange mennesker som det er nå. Det er visst viktig å se bra ut gjennom juletiden i år skjønner jeg
Gjest *Maja* Skrevet 15. november 2012 #8 Skrevet 15. november 2012 Målet om å forebygge juleflesket før jul og målet om å kvitte seg med juleflesket etter jul. Lol! For min del så spiller det ingen rolle når på året det er. Spiser og trener normalt året rundt.
Gjest Trolltausa Skrevet 15. november 2012 #10 Skrevet 15. november 2012 (endret) Det er ikke noe "julerush" på treningssenteret jeg går på, der er det en ganske stille periode akkurat nå. I oktober derimot, var det "tren en mnd gratis", og da var det veldig fullt alltid, men det har som sagt roet seg veldig nå. Jeg ser jeg glemte å svare på spørsmålet: Nei, jeg trener ikke fordi det nærmer seg julebordtiden - de holder jeg meg langt unna uansett. Jeg begynte å trene i august, og har trenet mine faste dager hver uke siden da (med to unntak), og tenker å fortsette med det, uansett sesong. Endret 15. november 2012 av Trolltausa
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #11 Skrevet 15. november 2012 Trener 6 dager i uken året rundt, uansett om det nå er julesesong eller ikke. Jeg trener fordi det er gøy, og for god helse, og slik er det året rundt. På kampsporttrening er det alltid færre folk enn vanlig når det nærmer seg jul. Folk har det travelt og har ikke like mye tid til å trene. Har investert i skikkelig styrkeutstyr hjemme, blant annet for å slippe å stå i kø på studioet... Anonym poster: e9b3745105f55740aa3c33e0a461a093
TøydukkeAnna Skrevet 15. november 2012 #12 Skrevet 15. november 2012 Jeg trener fordi jeg driver å går ned i vekt, har gått ned litt over 20 kg på 6 mnd.
Klips Skrevet 16. november 2012 #13 Skrevet 16. november 2012 Jepp Det vil si, jeg prøver i hvert fall å få tid til det. Jeg trener jevnt hele året, men om julebordsesongen eller bikinien gir meg motivasjon til å sette prikken over i'en så bruker jeg det for alt det er verdt
Gjest Tigress Skrevet 16. november 2012 #14 Skrevet 16. november 2012 Eg synest det er ganske fredelig der eg er i alle fall. Fint for meg, for i januar blir det jo mayhem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå