Gå til innhold

Billig matvekt?


Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en billig matvekt? ikke digital, ettersom det blir mye dyrere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en digital stålvekt fra IKEA. Den er veldig presis, egner seg også som brevvekt. Tror ikke den er dyr, men fikk den som gave.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo kanskje informere at jeg bor i kristiansand og at IKEA er langt unna  :)

Men det går vel an å bestille fra Ikea? Dersom du likte den til Miss-Tricky?

Ellers så finner du matvekter alle steder som selger kjøkkenutstyr, og også på nille f.eks. Der har de Melissa matvekter. Kanskje ikke fullt så god kvalitet, men veldig billig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en liten sak fra OBS, tror ikke den kostet mer enn 50-60 kroner, så du kan kanskje forsøke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har du sjekket hos Jernia? Vi fikk vekt av svigers for en stund siden. Den er digital, men jeg tror ikke den koster mer enn 198,-. Virker som at den er ganske nøyaktig. Husker ikke hva den heter, men det kan jeg sjekke hjemme dersom det er interessant.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste butikker som selger kjøkkenutstyr selger slike små vekter med plastbolle øverst. Koster rundt 50-100kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk for alle tips!

tror jeg tar meg en tur innom nille jeg, eller noen andre butikker, orker ikke bestille :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare si takk for tips enda en gang, jeg fant en matvekt idag på Pytt i Panne (noe av det samme som Nille) til bare 60 kroner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...