AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Jeg bruker clip on-extensions til vanlig, og for meg holder de seg fine/greie i 2 mnd. Synes det er litt dyrt å kjøpe nytt extensions hver 2. måned, men jeg må fordi slitt extensions er det styggeste som finnes, og man må gre det hvert tiende minutt for at det skal se OK ut, og ikke samle seg i slitte "klaser".... Jeg vasker det en gang i blant, men med vanlig shampoo og balsam. Så lurer jeg på om noen her vet om en hårkur eller lignende, som holder extensions fint lenger? Eller er det ingenting som kan gjøres, kanskje? Anonym poster: 8f26ddd63df4d27e5bf427fe18adfde2
Miss Lucky Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Hva med å prøve et annet merke ? Jeg bruker noe billig greier fra ebay.. betaler vel 300kr.. og de holder seg mye lenger enn de dyre jeg tidligere har brukt.
Blod Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Jeg fant en bruker på youtube som la ut masse hårvideoer, av frisyrer med extensions i. Hun hadde noen videoer hun anbefalte hårprodukter bla. hårkurer som er bra for extensions. Husker ikke hva hun heter, men hvis du søker på noe på youtube finner du sikkert mange videoer som gir forskjellige tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå