Gjest Kjærleik Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Det er flere tråder her om hva man kan gi til sin kjære, og disse har jeg lest gjennom. Har fått mange gode tips der, men ingen som roper "denne!". Det siste året har vært et tøft år, men min kjære har støttet, stilt opp og kjempet med meg. Derfor vil jeg gi han noe som viser at jeg setter stor pris på han og det han har gjort for meg. Jeg har noen materialistiske gaver i tankene, men er ute etter noe mer ..opplevelsesrikt. Ikke en utenlandstur, jeg er student og har ikke mye penger å rutte med. Tenkte kanskje på varmluftsballong (hvor får man gjort dette, og hva koster det?), en valgfri attraksjon/aktivitet på stedet vi skal feriere i januar (billig land å leve i, og mye å finne på), middagsdate, eller noe lignende.. Det trenger ikke være store greiene, men noe for å vise at han betyr så mye. At det kommer fra hjertet. Hva ville du ha gitt? Han er 22 og vi bor i Oslo.
ajohan Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Hvilken prisklasse tenker du? Hvis du kan gi noe tall på det?
Gjest Kjærleik Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Tja, opp til 1500 kanskje? Pris er jeg ikke så altfor nøye på egentlig. Jeg vil bare glede, så får den "perfekte" gave eventuelt bare koste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå