Gå til innhold

Håndkremen og fotkremen fra Loccitane

Anbefalte innlegg

Skrevet

(can I get a woop woop ? :danse: )

Skrevet

Eg synest den er heilt gjennomsnittleg. Grei, men ikkje meir. Likar The Body Shop sine betre.

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg merker forskjell fra alle de andre håndkremene og fotkremene jeg har prøvd. L'Occitane er absolutt det som fungerer best på mine ørkenhender og -føtter! Men akkurat nå, er det ingenting som fungerer :/

Angående L'Occitane på Nille. Jeg har aldri sett at de har hatt det merket. Men jeg så de hadde en kopi når jeg var der her om dagen. Det var sølvfarget tube, og rund "merkelapp"/logo. Men definitivt ikke L'Occitane! Tviler sterkt på at L'Occitane hadde tillatt Nille å selge deres produkter!

Endret av Jade
Skrevet

Jeg måtte slutte å bruke den håndkremen andre nevner, på grunn av sterk og kvalmende lukt. Syntes den lukter så "bestemor", hele kontoret mitt stinket i lang tid etter påføring.

Kjøpte den på taxfree og trodde jeg gjorde et kupp, så den en uke senere på Nille for halve prisen :sur:

Loccitane på Nille? neeh, tror du tar feil?

Anonym poster: 87ef296cc370dc37f693983fb109d109

Skrevet

ja for min sarte og tørre hud er de det.

Og den beste er dusjoljen, som kan skummes opp med vann og den bruker jeg til barberingsolje ;D

Loccitane+Almond+Oil.JPG

Den er bare helt nydelig!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Henger meg på her;

Den dusjoljen er gull !

Bruker bare l'Occitane sin hånd- og fotkrem.

- brukt i mange herrens år, eneste som virker på meg og som raskt trekker inn i huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...