Gå til innhold

Håndkremen og fotkremen fra Loccitane

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de så gode som så mange skal ha det til? :)

Anonym poster: 052ac4d662dfdd2bafd7c5be4607ff8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, etter min mening. Det finnes billigere og bedre ting der ute (Weleda, Soap & Glory, rent sheasmør).

Skrevet

Har kun prøvd Pivoine Flora håndkremen, så jeg vet ikke noe om de andre variantene.

Jeg synes den er veldig god. Den fjerner tørrheten, men legger seg ikke som et klissete lag på hendene etterpå. Den trekker faktisk så bra inn at jeg kan håndhilse på folk rett etter jeg har påført den. Drøy i bruk er den og. Har prøvd diverse andre kremer som skal trekke fort inn i huden, men de har liksom ikke gitt like mye fukt, samtidig som de får det til å føles som om jeg har på en trang, usynlig hanske.

Det jeg synes er negativt er at den lukter sterkt. Nydelig duft, men det lukter som om jeg nettopp har sprayet meg med parfyme når jeg påfører denne kremen, og det kan fort få meg til å føle meg litt uvel - f.eks om jeg ikke har rukket å spise noe først. Jeg har sensitiv hud, og med den sterke lukten var jeg først redd for å bruke den, men reagerer faktisk ikke i det hele tatt - selv ikke om hendene er litt såre og røde før jeg påfører den.

Om du takler lukten vil jeg absolutt anbefale den. Selv synes jeg det blir litt for mye penger å bruke på en håndkrem, derfor er det jo supert at jeg har fått den som gave.

Skrevet

Jeg bruker den med shea butter på hendene og den er god som gull for mine tørre hender!

er enig i at noen av de andre sortene har sterk lukt

Skrevet

Ja, jeg liker de veldig godt!

Skrevet

Jeg måtte slutte å bruke den håndkremen andre nevner, på grunn av sterk og kvalmende lukt. Syntes den lukter så "bestemor", hele kontoret mitt stinket i lang tid etter påføring.

Kjøpte den på taxfree og trodde jeg gjorde et kupp, så den en uke senere på Nille for halve prisen :sur:

Skrevet

Jeg måtte slutte å bruke den håndkremen andre nevner, på grunn av sterk og kvalmende lukt. Syntes den lukter så "bestemor", hele kontoret mitt stinket i lang tid etter påføring.

Kjøpte den på taxfree og trodde jeg gjorde et kupp, så den en uke senere på Nille for halve prisen :sur:

Men det er vel ikke fra samme merket?

Skrevet

Men det er vel ikke fra samme merket?

Joda, akkurat samme kremen! Jeg stusset også.

Skrevet (endret)

Joda, akkurat samme kremen! Jeg stusset også.

Er du seriøs nå? Prøvde en fra Nille, men den var jo så kopi at det lyste lang vei!

Edit: MEN, så er ikke jeg SÅ ofte innom Nille at det gjør noe da..

Endret av adele.bethune
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har bare prøvd håndkremen og liker den ikke. Synes den bare legger seg som en fet hinne utenpå hendene, og etterpå er hendene like tørre.

Skrevet (endret)

Er du seriøs nå? Prøvde en fra Nille, men den var jo så kopi at det lyste lang vei!

Edit: MEN, så er ikke jeg SÅ ofte innom Nille at det gjør noe da..

Nå kjøpte ikke jeg kremen på Nille, da jeg allerede hadde kjøpt den uken i forveien, så det er ikke slik at jeg kan ta frem Nille-tuben og studeren den her og nå.

Jeg måtte sto og vente litt på kassadamen, og kremtubene var i en klar glasskål på disken, så jeg fikk litt tid til å se på dem. Jeg studerte dem veldig, for jeg tenkte at "dæven, det der betalte jeg dobbelt for på Gardermoen!"og ville være sikker på at det var samme krem.

Jeg mener bestemt det var riktig logo og navn og alt på dem. Har ikke sett dem i ettertid.

Endret av Alice123
Skrevet

Nå kjøpte ikke jeg kremen på Nille, da jeg allerede hadde kjøpt den uken i forveien, så det er ikke slik at jeg kan ta frem Nille-tuben og studeren den her og nå.

Jeg måtte sto og vente litt på kassadamen, og kremtubene var i en klar glasskål på disken, så jeg fikk litt tid til å se på dem. Jeg studerte dem veldig, for jeg tenkte at "dæven, det der betalte jeg dobbelt for på Gardermoen!"og ville være sikker på at det var samme krem.

Jeg mener bestemt det var riktig logo og navn og alt på dem. Har ikke sett dem i ettertid.

Om det er den jeg tror det er, som jeg testet når jeg ventet på søstersen min da vi var på Nille i september, så er den veldig lik, men dessverre en kopi.

Skrevet

Om det er den jeg tror det er, som jeg testet når jeg ventet på søstersen min da vi var på Nille i september, så er den veldig lik, men dessverre en kopi.

Det var i september jeg så den, så da er det sikkert den du tenker på :)

Skrevet

Har brukt fotkremen fra Loccitane. Syns den virket bra til å begynne med, men etter en stund ble føttene veldig tørre og "spiste" opp alle strømpene mine. Jeg steller føttene mine en gang i uken. Nå bruker jeg fotkremen til Baby Foot og føttene holder seg myke. Behøver ikke file bort mye tørr hud :Nikke:

Skrevet

ja for min sarte og tørre hud er de det.

Og den beste er dusjoljen, som kan skummes opp med vann og den bruker jeg til barberingsolje ;D

Loccitane+Almond+Oil.JPG

Skrevet

ja for min sarte og tørre hud er de det.

Og den beste er dusjoljen, som kan skummes opp med vann og den bruker jeg til barberingsolje ;D

Loccitane+Almond+Oil.JPG

Enig, den der dusjoljen er helt FANTASTISK! Anbefaler den varmt til alle sammen:) Deiligste duften noensinne..

• Liker 1
Skrevet

Artig, satt akkurat og smørte de tørre hendene mine med den håndkremen :) nå er de myke og glatte :)

Skrevet

Nei, jeg synes ikke den er verdt pengene. Kvaliteten på The Body Shop sine håndkremer (særlig hemp og almond) er mye bedre. I tillegg tester LOccitane på dyr.

Anonym poster: 87ef296cc370dc37f693983fb109d109

Skrevet

Jeg har bare prøvd håndkremen, men det er absolutt en favoritt hos meg.

Også må jeg si meg enig med Wonders. Den dusjoljen er helt fab!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...