AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Synes de er litt kule pga. glidelåsen bak, det gjør dem mer unike og ikke så "kjedelige"/enkle som andre jeans. Jeg ønsker meg også et par kvalitetjeans, og lurer på om disse er verdt prisen? Det er denne jeg vil ha: http://shop.acnestudios.com/shop/women/jeans-1/skin-rocca-17.html Jeg synes kanskje den er litt "rar" foran, men baksiden trekker det opp. Alle jeg har sett med den, ser smashing ut, synes jeg. Anonym poster: 660cd27626cbe82c4de715efebfee7af
flicka Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Personlig synes jeg den der var dritharry og ufin. Absolutt ikke verdt 1 395 i mine øyne, finnes drøssevis at mye finere (dog spesielle og annerledes) bukser til samme prisen. I tillegg synes jeg den så ganske billig ut. It's a no from me, men når det er du som skal gå i den, så er det viktigste at det er du som liker den. Føler du at det er verdt å bruke 1400 kr på ei så plain bukse, go for it. 3
Gjest mew12 Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Jeg har den i både sort/grå og jeansfarge. Veldig fornøyd, men litt ubehagelig å sitte med..
Gjest BlueBee Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Liker ikke foran på buksa i det hele tatt, rett og slett stygg og ikke verdt så mye penger.
kills Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 Jeg liker hvordan den ser ut bakfra men jeg synes fronten rett og slett er ganske stygg og har derfor latt være å kjøpe den.
Dolly-Duck Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Jeg har den også i både sort og jeans farge. synes de er flotte, MEN, bruker de ikkje med korte gensre. Har alltid noe som går litt lengre ned.. Det er merkelig, men den svarte min er veldig behagelig, den i jeans farge er veldig ubehagelig, forstår ikke hvorfor, de skal jo være samme modell?:S
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Er det bare hos meg hvor bena er veldig vide? Har den grå modellen, og har sluttet helt å bruke den fordi passformen har endret seg etter vask osv. Synes også den har blitt mindre stretchy og stoffet virker tykkere og vanskeligere å ha med å gjøre. Den sitter rett og slett ikke like fint på som da jeg kjøpte den, som har gjort at den har ligget ubrukt i skapet i over et år. Hadde nok brukt den hvis jeg kunne sy inn beina på en eller annen måte, men det virker umulig. Erfaringer? Anonymous poster hash: aa184...0d0
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #8 Skrevet 29. juli 2015 Dytt. Er det bare hos meg hvor bena er veldig vide? Har den grå modellen, og har sluttet helt å bruke den fordi passformen har endret seg etter vask osv. Synes også den har blitt mindre stretchy og stoffet virker tykkere og vanskeligere å ha med å gjøre. Den sitter rett og slett ikke like fint på som da jeg kjøpte den, som har gjort at den har ligget ubrukt i skapet i over et år. Hadde nok brukt den hvis jeg kunne sy inn beina på en eller annen måte, men det virker umulig. Erfaringer? Anonymous poster hash: aa184...0d0 Dytter. Anonymous poster hash: aa184...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå