AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Hadde det ikke vært for disse forbanna mødrene som på død og liv skal bestemme hvem som skal leke med hvem så tror jeg barna hadde hatt det mye bedre i de vennskapene de hadde fått lov å velge selv. Blir så drittlei denne forbanna organiseringen og stressinga til foreldrene! Noen flere? Anonym poster: 5d107c50eda443c309e2a35b3543ea0e 6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Både og. Jeg synes foreldre skal gripe inn om det er ett barn som blir ekskludert fra leken. Jeg synes også det er ok for foreldrene å gripe inn om barna er i destruktive vennskap, for eksempel om barnet nærmest blir mobbet av en "venn". Om det derimot er snakk om å nærmest tvangsspleise ungen med annen unge uten annen grunn enn at forelderen hadde synes det var kjekt om de var venner, blir det litt dumt. Om man ikke får lov å være venner med Ole fordi han er ufin i munnen, synes jeg også det er litt for mye innblanding. Anonym poster: f27e65cdf27ff23b44c7ca9d3986c7a6 4
Anciol Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 (endret) Jeg måtte gripe inn igår, nabogutten var inne hos oss, så banket den andre nabogutten på og ville ha nabogutten med seg og utelate min sønn(naboene syns ikke vi er fine nok), men da spurte jeg nabogutten som kom på døren om han ville komme in og leke med de andre og spise aftens med de andre, man kommer lengst med å være vennlig;)! Så ja sønnen min hadde det kjempegøy i gårkveld, tre smågutter satt og spiste smørbrød til aftens hos oss:) Jobber med å fjerne naboens fordommer mot oss, ! Endret 15. november 2012 av Anciol 12
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Jeg måtte gripe inn igår, nabogutten var inne hos oss, så banket den andre nabogutten på og ville ha nabogutten med seg og utelate min sønn(naboene syns ikke vi er fine nok), men da spurte jeg nabogutten som kom på døren om han ville komme in og leke med de andre og spise aftens med de andre, man kommer lengst med å være vennlig;)! Så ja sønnen min hadde det kjempegøy i gårkveld, tre smågutter satt og spiste smørbrød til aftens hos oss:) Jobber med å fjerne naboens fordommer mot oss, ! Kan jeg spørre om hvorfor har de fordommer mot dere? Så ondskapsfullt. Anonym poster: 6641c23f760e7a47f66d5ed4c32c8ba0
Anciol Skrevet 15. november 2012 #5 Skrevet 15. november 2012 (endret) Kan jeg spørre om hvorfor har de fordommer mot dere? Så ondskapsfullt. Anonym poster: 6641c23f760e7a47f66d5ed4c32c8ba0 Naboene har stort hus og god råd og lever et luksusliv, mens vi har stram økonomi og leier en 60 kvm, leilighet! Dette har de fått med seg , og dermed ser de ned på oss! Endret 15. november 2012 av Anciol 6
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2012 #6 Skrevet 15. november 2012 Herregud, sånt bruker å straffe seg i lengden.
Gjest BettyBoop Skrevet 15. november 2012 #7 Skrevet 15. november 2012 Naboene har stort hus og god råd og lever et luksusliv, mens vi har stram økonomi og leier en 60 kvm, leilighet! Dette har de fått med seg , og dermed ser de ned på oss! herlighet for noen mennesker. 1
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2012 #8 Skrevet 15. november 2012 Det er både og om denne organiserte leken blant små barn. Helsestasjonene lager som regel grupper for barn og mødre slik at dem kan dele erfaringer i spe barnstiden. noen blir gode venner etter desse gruppene og holder sammen i lang tid fremover.det er ikke altid lett å komme inn som ny,når alle har vert i grupper sammen. Det er viktig å ta med barn som blir holdt utenfor,det kan vere mange grunner til dette. en klem til en anen sitt barn kan bety ufattelig mye.ikke bare for barnet,men for barna omkring som lærer å bry seg om andre. invitere barn inn på saft,det koster så lite,men for noen er dette alt. husk det!
makkapakka Skrevet 15. november 2012 #10 Skrevet 15. november 2012 Naboene har stort hus og god råd og lever et luksusliv, mens vi har stram økonomi og leier en 60 kvm, leilighet! Dette har de fått med seg , og dermed ser de ned på oss! da har naboene et problem! Vi hadde også slike naboer men de flyttet fordi de andre beboerne vårt borettslaget ikke var "godt nok for dem". Jeg er sjeleglad å være kvitt dem
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #11 Skrevet 15. november 2012 Naboene har stort hus og god råd og lever et luksusliv, mens vi har stram økonomi og leier en 60 kvm, leilighet! Dette har de fått med seg , og dermed ser de ned på oss! Kvalmt. Jeg har vokst opp i stort hus med hage og god råd, og når det kom ei ny jente i klassen som hadde en alenemor til mamma og bodde i en trang leilighet der klær hang til tørk på kjøkkenet og man spiste 'det som var i skapet' syntes jeg det var kjempespennende. Hun var jo greiere enn de andre venninnene mine, og stort hus hadde jeg jo hjemme, så det var gøyere å sove i hytte under kjøkkenbordet hennes. Dessuten ble det mye mer intimt, hun hadde et bedre forhold til moren sin enn det jeg hadde, fordi de var så oppå hverandre og hadde vært bare de, mens jeg hadde delt oppmerksomheten med søsken. /derail - måtte bare si hvor dumt det var og hva nabogutten går glipp av! Anonym poster: 2114f443f918937ae5855fad20f58876
Anciol Skrevet 16. november 2012 #12 Skrevet 16. november 2012 (endret) Anonym poster: 0ceb6094327d87c761d3eec899f12b7e Feil AB ,*gjesp*! AB 2114f443f918937ae5855fad20f58876 Pleier å heve meg over dette og invitere gutten deres inn til oss, for min sønn sin del og at han skal få mest mulig venner! Endret 16. november 2012 av Anciol
Sulosi Skrevet 16. november 2012 #13 Skrevet 16. november 2012 Tråden er ryddet for persondebatt. Mvh Sulosi, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå