Gå til innhold

Realitybrud

Ville du meldt deg på reality-brud-program?  

1. 1. Ville du meldt deg på reality-brud-program?

• Så klart! Digg å bli kjendis for en stakket stund og gifte seg
      1
    • Høres usannsynlig ut å finne rette mann i et tv-program
      29

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg setter STORE spørsmålstegn ved den nye satsingen i reality-bølgen, Reality-brud!!

Jeg mener, hvordan TØR denne jenta virkelig melde seg på et sånt program og tro hun kan leve og bo "for ever" med denne "heldige" karen?!

Ett er nå å ha et program der paret muuuuligens kan gifte seg...men dette er jo virkelig å gape over litt vel mye!!

Eller hva mener du?! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri turt å være med på noe sånt. Det kan jo være han fremstiller seg selv som en prins, og så finner man ut 3-4 mnd. ut i ekteskapet at han er en frosk, fotballidiot, rotekopp, hissigpropp eller noe annet ekkelt. Æsj!

Skrevet

Synes det er helt tullete :o

Kan ikke med min beste vilje fatte at noen vil delta på dette. Og det gjelder både bruden og beilerne.

Skrevet
... fremstiller seg selv som en prins, og så finner man ut 3-4 mnd. ut i ekteskapet at han er en frosk, fotballidiot, rotekopp, hissigpropp eller noe annet ekkelt.... Æsj!

Jepp.....som han derre kjekkasen (????) i Ungkaren som gikk på strippebar og hadde seg noe med ei hore ....*rister på hodet*

How low can you go..?!?

Skrevet

Synes dette konseptet er helt idiotisk egentlig, og jeg skjønner ikke at noen melder seg på.

Og jeg må legge til at jeg synes egentlig programmet rakker litt ned på ekteskapet også jeg da. Bør ikke ekteskapet være noe litt større enn å bare gifte seg etter å ha møtt hverandre på et TV-program?

Skrevet

Det var liksom ingen av alternativene som passet for meg. Svaret er nei, rett og slett nei, det ville jeg ikke vært med på.

Men man kan nok sikkert finne "den rette" også i et sånt program. Man kan jo finne dem på nett :wink: så hvorfor ikke på tv?

For min del blir det helt feil å på en måte "blottlegge" livet mitt sånn i all offentlighet, men hver sin lyst da :)

Skrevet

Savner dette alternative: NEI!!!

Min mening!

Skrevet

Det skal bli artig å se på, men jeg hadde aldri stilt opp på noe slikt selv. Skjønner ikke de som gjør det heller..... :-?

Skrevet

Jeg syns ærlig talt synd på denne stakkars jenta jeg. Ho kan ikke være ved sine fulle fem dersom ho tror dette er en god ide. Det skal da være måte på å leve seg inn i fantsiverdenen sin. Jeg for rundt når jeg var liten og lekte bryllup, men denne jenta gjør det i voksen alder :hår:

Skrevet

På denne måten gjør hun seg sosialt død!

:veldigsur:

Gjest Lompa
Skrevet

For meg er svaret et rungende NEI!

Hvordan kan noen gjøre ekteskapet til noe kommersielt? Hva skjedde med kjærlighet, tillit og respekt? Å kjenne den man gifter seg med?

Jeg finner ikke helt ord for hva jeg mener om det.

Skrevet
.... programmet rakker litt ned på ekteskapet også jeg da. Bør ikke ekteskapet være noe litt større enn å bare gifte seg etter å ha møtt hverandre på et TV-program?

Tror også det bunner i at produsentene av div. Tv-selskap har gått tom for ideer for å vriiiiiiii reality-knappen ENDA en gang rundt!! :roll:

Skrevet

Tror også det bunner i at produsentene av div. Tv-selskap har gått tom for ideer for å vriiiiiiii reality-knappen ENDA en gang rundt!! :roll:

Ja, garantert. Men de burde da kunne komme opp med noe annet enn dette her? Jaja, det er jo faktisk en del som melder seg på så....de oppnår nok det de vil...

Skrevet

Nei hadde ikke vært aktuelt for min del. Vil gjerne kjenne personen jeg skla gifte meg med. Om vi takler den grå hverdagen sammen eller ei. Og den STORE forelskelsen blekner jo etter en stund. Og da spørs det om følelsene utvikler seg videre eller blir borte. Og det får man sjeldent vite etter et par mnd...

Skrevet

Enig med dere andre. Synes dette konseptet er helt høl i hue.Skal være rimelig desperat for å melde seg på noe sånt...eller sinnsykt pr-kåt!

Skrevet

Hadde jeg vært singel og barnløs kunne jeg godt meldt meg på. Ikke for å finne meg en mann, for det anser jeg som tilnærmet umulig i et sånt program, men for opplevelsens skyld. Og tenk på alt det nyttige hun lærer helt gratis i forhold til den dagen hun virkelig skal gifte seg.....

Skrevet

Jeg er ikke så pr kåt og vil ha mitt liv for meg selv. Blir nok aldri noen realitystjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...