Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg står ganske så midt oppi en utrolig kjip situasjon.. Jeg og x'en min var sammen i ett og et halvt år, før jeg gjorde det slutt pågrunn av at jeg følte jeg hadde mistet meg selv oppi alt dette. Etter en måned tok vi kontakt igjen og vi ble liksom aldri ferdige med hverandre, vi har utrolig sterke følelser for hverandre og ingen av oss klarte å gå videre. Vi har frem til idag "drevet på" som det fint kalles, og jeg ser jo på meg selv som at jeg ikke er helt singel. Og tenker da han ikke er det samme, sånn at vi er nesten sammen liksom. Ett av våres store problem er sjalusi, jeg er utrolig usikker og det er han også. Vi lovde å jobbe med det vi ikke likte før vi eventuelt startet på nytt, Jeg har veldig lite til overs for stripping og det at typen drar på sånne steder, dette SVERGET han på at han ikke skulle gjøre - den kvelden han skulle ut for to uker siden. Vi bor et stykke fra hverandre så har ikke noe mulighet til å besøke hverandre med en biltur bare. Men, han lovde da som sagt å ikke dra å se på dette showet som skulle være i byen dems. Jeg la godvilja til og trodde han, dagen etter dro jeg på besøk til han og var der hele kvelden, jeg hadde alltid på magefølelsen at han hadde vært der så jeg spurte han et par ganger, da ble han sur og nektet. Så sjekket jeg tilfeldig gjennom bildene fra det utestedet dette befant seg på, og midt inni mengden der ser jeg da.. HAN! Jeg ble utrolig lei meg fordi han hadde dratt dit å sett disse jentene kle seg så og si nakne og drevet å danset rundt alle og enhver der, ble utrolig kvalm rett og slett. At han kunne være så respektløs.. og det at han sverget på at han ikke hadde vært der! Grunnen hans var at "du blir jo like sur om jeg hadde sagt det den dagen som om når du fant det ut så jeg ventet med å si det".. han hadde hatt mange muligheter til å fortelle meg det.. Hva tenker dere om dette?

Og den værste delen. Når jeg var midt oppi dette snakket jeg med en felles veninne vi har, for i sommer var det ei jente som var utrolig interresert i han og han sa det var fordi hun var gal og han hadde aldri engang gitt henne en klem. Jeg syns dette var utrolig merkelig for hun snakket som hun hadde fått inntrykket av at dem drev på. Så trodde jeg han i det også.Så sier hun veninna at i sommer hadde alle de hørt stønne lyder og dunking fra et rom han og hun "gærne jenta" var. Og hun sier også at denne jenta sier at de hadde hatt seg. Dette var da i perioden hvor vi begynte å få tilbake kontakten. Så det viser seg da at de lå sammen, men dette nekter han for. Så i september var jeg og han ordentlig på G igjen og han dro på sensation. Etter dette skulle han merkelig nok teste seg for klamydia, og han klarte å overbevise meg om at det var JEG som hadde gitt han det og at dette må vi ha gått med i ett og et halvt år. Og han ble sur når jeg sa jeg ville teste meg først og han prøvde å få meg til å ligge med han flere ganger mens han hadde det, men jeg nektet. Jeg dro da og testet meg, og mens jeg ventet på svar fikk han resultatet tilbake om at han hadde det, og utrolig nok, får jeg vite at jeg hadde det ikke! Så han må da ha fått dette i september, rundt sensation. Jeg ble knust når jeg hørte dette, at det må være tilfelle.. han kommer idag og skal forklare seg, men jeg vet ikke om jeg skal tilgi han eller ikke.. For vi var ikke sammen og det var mye opp og ned mellom oss.. Men det at han har gjort dette to ganger og så bryter han tilliten min igjen med å dra på strippeshow får selvtillitten min på bånn :( Men jeg elsker han og jeg er så dumsnill av meg så hadde ikke forundra meg om jeg hadde tilgitt han.. Derfor trenger jeg råd fra dere, siden ingen av dere kjenner oss kan det være godt med litt ærlighet fra utenfor. Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du med en fyr som juger deg rett oppi trynet, og som du åpenbart ikke kan stole på i det hele tatt?

• Liker 1
Skrevet

Du bør dumpe han, og han bør dumpe deg.

Et forhold med så grunnleggende gjensidig mistillit kan umulig bli bra for noen av dere.

Anonym poster: 2545f85fe9bc77010f18d21dff5da438

Skrevet

Uff, dette er vondt .. og jeg vet det beste er å dumpe han, men er så fælt når man har delt så mye med en person, og det er såpass sterke følelser i bildet. Og vi var ikke sammen når dette skjedde, men tydligvis er det mangel på tillit her og jeg ser ikke meg selv stole noe på han om det skulle blitt til at vi prøvde på nytt. Og med sjalusi inne i bildet også blir nok det et veldig turbulent forhold vil jeg tro.. :'(

Skrevet

uffda.. kjip situasjon.!

Synes du selv at dette er noe du fortjener.? Kan du virkelig se for deg at du kan stole på han i fremtida(antageligvis kan du ikke det). ? Vil du sitte hjemme å være engstelig hver kveld han skal ut på byen med kompiser? Du kommer til å sitte hjemme i engstelse og frykt for at han skal gjøre noe dumt, og når han kommer hjem å han sier han ikke har gort det, kommer du ikke til å få "sjelefred" likevel, fordi du er redd for at han ikke forteller sannheten.! Jeg vet hvordan det er å føle noe utrolig sterkt for noen, å måtte la de gå, men det er somregel verdt det. Du kan enten bruke masse tid på å prøve å ordne opp med "kjæresten" din, å han kommer antageligvis til å lyve/være utro igjen, eller så kan du prøve å gå videre å finne en som setter pris på deg og som løfter deg opp (ja, det høres litt klisje ut) istedenfor å dra deg ned... Spesielt hvis du er litt sjalu av deg, trenger du å ha en du VET du kan stole på.! må jo si at jeg stiller spm med hvor spesiell du kan være for han, hvis han ligger rundt mens dere har noe på gang, og på toppen av lyver til deg.. Enten betyr du lit for han, eller så må han ha et "jenteproblem". Er jo mange som bare har det i seg at de aldri kan slutte å se på andre jenter:/

Du må oppdatere oss etter han har vært der.:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...