:-) anna Skrevet 4. mars 2004 #1 Skrevet 4. mars 2004 Jeg synes jeg møter så mange mennesker som skriver dårlig norsk... men her inne er de så og si totalt fraværende... Og det imponerer meg. Ettersom vi vel er et ganske bredt utsnitt av befolkningen generelt. Bare i dag har jeg for eksempel tenkt at Pjusk og Coffe skriver veldig bra. Og det er mange, mange flere også
Laina Skrevet 4. mars 2004 #2 Skrevet 4. mars 2004 Det må jeg faktisk si meg enig i. Det er ganske høyt nivå her i forhold til en del andre steder, syns jeg.
Rannva Skrevet 4. mars 2004 #3 Skrevet 4. mars 2004 Ja, mange skriver bra. Dessverre henger jeg meg opp i de som ikke gjør det, og irriterer meg.
Monstermagnet Skrevet 4. mars 2004 #4 Skrevet 4. mars 2004 ja de har jæj mærka mei åsså. Hakke sett non som skriver dåli her ennda jej. Hvor er alle dyklektikerne? :-)
Suzy Skrevet 4. mars 2004 #5 Skrevet 4. mars 2004 ja de har jæj mærka mei åsså. Hakke sett non som skriver dåli her ennda jej. Hvor er alle dyklektikerne? :-) Ja du kan spørre mer enn ti vise kan svare gitt Godt nivå her, men ofte (og nå kommer fordommene mine... :oops: ) syns jeg at det er en sammenheng mellom skriveferdigheter og meninger. Altså de med mest ekstreme meninger har dårligst norskkunnskap/ortografi...? Det er fullt mulig at dette bare er mine fordommer altså..
MarianneE Skrevet 4. mars 2004 #6 Skrevet 4. mars 2004 Godt nivå her' date=' men ofte (og nå kommer fordommene mine... :oops: ) syns jeg at det er en sammenheng mellom skriveferdigheter og meninger. Altså de med mest ekstreme meninger har dårligst norskkunnskap/ortografi...? [/quote'] Men..... jeg synes ofte at mine innlegg her er klønete og lite konkrete. At jeg aldri får ordentlig frem hva jeg mener og ......... <----- ja, akkurat slik. Men jeg har da ikke dårlige norskkunnskaper av den grunn! (håper jeg.....)
VesleBråka Skrevet 4. mars 2004 #7 Skrevet 4. mars 2004 Hva er ortografi'a Suzy? Kunne sikkert slått det opp, men du har nå brukt det i et par innlegg, så da kan du også få definere det
Arwen Skrevet 4. mars 2004 #8 Skrevet 4. mars 2004 Hva er ortografi'a Suzy? Kunne sikkert slått det opp' date=' men du har nå brukt det i et par innlegg, så da kan du også få definere det [/quote'] rettskrivning
jordbær Skrevet 4. mars 2004 #9 Skrevet 4. mars 2004 Ja! Helt enig. Nivået er er VELDIG høyt i forhold til andre forumer jeg er på.
Gjest Virvel Skrevet 4. mars 2004 #10 Skrevet 4. mars 2004 Det har jeg også lagt merke til! Før var jeg en del på diskusjonsforumet på sol.no, og der var det heller dårlig... Dessuten var det ufattelig mye tullete innlegg som helt tydelig var skrevet bare for å lage kvalm. Her er det stort sett hyggelige og høflige mennesker, som skriver godt. Det er jo en grunn til at jeg stikker innom her hver dag... :-)
Suzy Skrevet 5. mars 2004 #11 Skrevet 5. mars 2004 Hva er ortografi'a Suzy? Kunne sikkert slått det opp' date=' men du har nå brukt det i et par innlegg, så da kan du også få definere det [/quote'] Så ikke denne før nå - men som det ble svart - rettskriving...
manji Skrevet 5. mars 2004 #12 Skrevet 5. mars 2004 Jeg også følte et behov for å implementere en del fyndord i dette inseratet for å virke mer ortografisk velsatt. Stakkarslie Erna Solberg mennesker blir nok nødt til å ta seg sammen, skal de være approbert i dette fellesskapet. Ratifisere dyslektikerne? Pøh!
Gjest sexysadie Skrevet 5. mars 2004 #13 Skrevet 5. mars 2004 Jeg synes jeg møter så mange mennesker som skriver dårlig norsk... men her inne er de så og si totalt fraværende... Og det imponerer meg. Ettersom vi vel er et ganske bredt utsnitt av befolkningen generelt. Bare i dag har jeg for eksempel tenkt at Pjusk og Coffe skriver veldig bra. Og det er mange, mange flere også Trivelig at du sier det; selv er jeg klar over at min norske skriftspråk suger til tider.
Suzy Skrevet 5. mars 2004 #14 Skrevet 5. mars 2004 Jeg også følte et behov for å implementere en del fyndord i dette inseratet for å virke mer ortografisk velsatt. Stakkarslie Erna Solberg mennesker blir nok nødt til å ta seg sammen, skal de være approbert i dette fellesskapet. Ratifisere dyslektikerne? Pøh! Jadda, jadda.. jeg ER imponert
Gjest Pjusk Skrevet 5. mars 2004 #15 Skrevet 5. mars 2004 Næh! - tusen takk! Synes også det er mange innlegg her som både er reflekterete og velformulerte. Du skriver også veldig godt :-)anna. Det er lett å lese innleggene dine.
Tjorven Skrevet 5. mars 2004 #16 Skrevet 5. mars 2004 Øvelse gjør jo mester. Enkelte dager skriver jeg mye feil og har tullete formuleringer, men stort sett gjør jeg meg iallfall forstått.
Gjest Pjusk Skrevet 5. mars 2004 #17 Skrevet 5. mars 2004 Helt enig, Suzy - selv om det sikkert er en gereralisering vi må ta med en klype salt. MarianneE: Dine innlegg har jeg gitt opp for lengst. Bare rot! Neeeeeeida! Jeg leser alltid det du skriver og synes du utrykker deg veldig bra.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2004 #19 Skrevet 5. mars 2004 Jeg også følte et behov for å implementere en del fyndord i dette inseratet for å virke mer ortografisk velsatt. Stakkarslie Erna Solberg mennesker blir nok nødt til å ta seg sammen, skal de være approbert i dette fellesskapet. Ratifisere dyslektikerne? Pøh! Je forstår itte et kløyva ord je da...
MarianneE Skrevet 6. mars 2004 #20 Skrevet 6. mars 2004 :oops: Fikk ikke med meg de to siste linjene med engang, og ble litt lei meg med en gang. Men nå har jeg lært meg og lese ordentlig, og takker pent! :bukke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå