miemor Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Hei, skal male et bittelite toalettrom. Noen som har tips til farge når flisene er brune? Skal også skifte toalett, noen som har noen meninger for/imot å velge vegghengt toalett kontra "vanlig"?
Gjest Badabing Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Et slikt lite rom vil nok bli finest med en lys farge. Jeg ville valgt en varm hvitfarge. Veldig mange er negative til vegghengte toaletter da det må tas en del forholdsregler mtp eventuell lekkasje. Bør kanskje ikke kjøpe den billigste doen heller. Selv er jeg veldig fornøyd med vegghengt toalett. Tar mye mindre plass og er lett å vaske.
Zzyzx Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 (endret) Vegghengt er veldig praktisk i det daglige, men det er noe skikkelig dritt hvis noe skulle gå galt. Problemet kan kanskje reduseres ved å sørge for enklere tilgang til kassen med sisterne og avløp, og så er det viktig å ha en liten utrenningssprekk under toalettet. Det hadde ikke vi, og dermed oppdaget vi ikke lekkasjen før den tvang seg gjennom fuger og silikon. Det kan også være lurt å ha en lufterist på toppen av kassen for å unngå fuktskader pga kondens. Endret 15. november 2012 av Zzyzx
Edie Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Vi har også et lite toalettrom vi drømmer om å gjøre noe med. Brune fliser på gulvet og lyse vegger. Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilke farger jeg vil ha. Doen og vasken er også moden for utbytting. Jeg føler det er de brune flisene som ødelegger litt. Det er samme fliser på gulvet i vindfanget, to ganger og denne doen. Føles som de bare ville bruke opp flisene de som pusset opp.. Og her kom jeg med ingen gode ideer 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå