sebra Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Hva var din motivasjon for å begynne og trene, og hva er motivasjonen din for å fortsette? Jeg kan jo begynne med meg selv. Kortsiktig motivasjon: - Skal på bikiniferie snart - Hadde lyst på ett sunt tidsfordriv Langsiktig: -Bedre helse, jeg har slitt mye med ryggen og er lei nå - Forhåpentligvis litt mindre pupper - Gå ned i vekt og stramme opp - Bedre holdning - Og neste bikiniferie om ett halvt år
super-s Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 -Ned i vekt. -Bedre helse, både fysisk og psykisk (er psykisk syk). -Bedre selvtillit. -Mestringsfølelse. -Fylle dagene med noe meningsfullt. -Og som et resultat av alt dette: Bli frisk, og komme meg tilbake i skole/jobb!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Ned i fettprosent. Bedre selvtillit og selvfølelse. Bedre helse. Flottere fropp. Anonym poster: 483bcf411db7b319b6590a18df59b262
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Hovedgrunnen min er å gå ned i vekt, og få bedre helse. Det som gjorde at jeg fikk motivasjon til å starte var faktisk (og dette får meg til å høres ut som en skikkelig drittsekk, derav AB) at en venninne av meg har gått masse opp i vekt i det siste. For første gang i hele mitt liv er det ikke jeg som er størst. Når venninna mi gikk rundt å sa at "det er jo så egentlig så enkelt å gå ned i vekt, jeg bare gidder ikke", fant jeg ut at jeg skulle bevise at jeg kan klare det. Motivasjonen for å fortsette er at jeg ser jeg får det til. Det gir skikkelig mestringsfølelse hver gang jeg kan øke vektene eller løpe litt lenger. Det bedrer også både selvfølelse og selvtillitt. Så det er min motivasjon Anonym poster: 6fb964886c179698e56365ec66f01476 1
Gjest Snoken- Skrevet 15. november 2012 #5 Skrevet 15. november 2012 Mestringsfølelse Bedre helse Bedre holdning Bedre kropp Bedre selvtillit Bedre liv Forhåpentligvis et lengre liv Liker å trene Det sosiale
Gjest *Maja* Skrevet 15. november 2012 #6 Skrevet 15. november 2012 Forebygge dårlig helse på mine eldre dager. En sterk og sunn kropp. En defineret og veltrent kropp. Og så bare elsker jeg generelt å kjenne at kroppen har jobbet
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #7 Skrevet 15. november 2012 - Ha det gøy (jeg synes faktisk det er kjempegøy å trene) - God helse - Forebygge beinskjørhet (styrketrening) - Forebygge overvekt - Se bra ut naken - Få bedre selvbilde (mestringsfølelse + ser bedre ut) Anonym poster: a31fd2551fbbe52520083fa913a1d26f
Pene sko... Skrevet 15. november 2012 #8 Skrevet 15. november 2012 Diggere kropp og et mer markert ansikt. Brutalt sagt.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #9 Skrevet 15. november 2012 Da jeg startet, var det for å gå ned i vekt. Nå er det fordi jeg føler meg mye bedre når jeg får trent, fordi jeg har fått bedre holdning, og fordi det er så digg å bli sterkere og i bedre form. Og litt fordi det er mye morsommere å handle klær når ting sitter penere. Anonym poster: 5b98b34be829a669f101b98bc219b28d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #10 Skrevet 15. november 2012 Kortsiktig: - Jeg har ikke pult på evigheter, nå er det snart på tide igjen, og jeg føler jeg trenger en oppstramming før jeg føler meg komfortabel naken med en mann - Det lille kicket man får under og rett etter en økt. Vet ikke om det er serotonin eller adrenalin eller noe slikt, men det føles braaa Langsiktig: - Det bidrar til å holde tungsinn på avstand - Vedlikehold av god helse/forebygging av fysiske plager - Den gode ølelsen av å gjøre noe nyttig og sunt - Holde kroppen ung og fin så lenge som mulig Anonym poster: 810c704673cddaeb0c287dda85608112
Hvitløk Skrevet 15. november 2012 #11 Skrevet 15. november 2012 Se bra ut i flere typer klær Forebygge livsstilssykdommer Få mer selvtillit, spesielt om sommeren Få en sterk kropp som vil tåle fødsler og alderdom
TøydukkeAnna Skrevet 15. november 2012 #12 Skrevet 15. november 2012 Gå ned i vekt Stramme opp nå som jeg har gått ned i vekt. Bedre helse Bedre selvtillitt, føle meg vel med meg selv og egen kropp. Kunne handle klær i vanlig klesbutikk! (Det kan jeg nå) Greie å føle meg attraktiv
Envy Skrevet 15. november 2012 #13 Skrevet 15. november 2012 Forbedre kroppen, bygge muskler, se endringer og bli sterkere er motivasjonen på lang sikt. For å komme seg på trening hver dag er motivasjonen at det må til om jeg vil bygge og oppnå de endringene jeg ønsker på lang sikt.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #14 Skrevet 15. november 2012 Kortsiktig: - Jeg har ikke pult på evigheter, nå er det snart på tide igjen, og jeg føler jeg trenger en oppstramming før jeg føler meg komfortabel naken med en mann - Det lille kicket man får under og rett etter en økt. Vet ikke om det er serotonin eller adrenalin eller noe slikt, men det føles braaa Langsiktig: - Det bidrar til å holde tungsinn på avstand - Vedlikehold av god helse/forebygging av fysiske plager - Den gode ølelsen av å gjøre noe nyttig og sunt - Holde kroppen ung og fin så lenge som mulig Anonym poster: 810c704673cddaeb0c287dda85608112 Dette. Spesielt første punkt! :-D Anonym poster: 27adebada2eef7e36038cba3fea4c561
Gjest Bond Skrevet 15. november 2012 #15 Skrevet 15. november 2012 Akkurat nå: planlagt tur til Kilimanjaro (gulrøt for å bli ferdig med avhandling), og burde nok etter hvert få til en lengre sykkelreise også. Og så må jeg overleve siste del av avhandlingsskriving, og det er mye sitting, så tenker jo litt på helsa og utseende også. Fått høre fra alt for mange at man legger på seg i slutten av stipendiatperioden, så det skal jeg ikke. Og man blir jo litt hekta på endorfinkicket
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #16 Skrevet 16. november 2012 Akkurat nå: planlagt tur til Kilimanjaro (gulrøt for å bli ferdig med avhandling), og burde nok etter hvert få til en lengre sykkelreise også. Og så må jeg overleve siste del av avhandlingsskriving, og det er mye sitting, så tenker jo litt på helsa og utseende også. Fått høre fra alt for mange at man legger på seg i slutten av stipendiatperioden, så det skal jeg ikke. Og man blir jo litt hekta på endorfinkicket La på meg 4 kg siste året av stipendiatperioden min :s MYE jobbing, og mye konferansereising med tilhørende konferansemat og trang til å prøve alt hva vertslandet hadde å by på av mat Anonym poster: a31fd2551fbbe52520083fa913a1d26f
Gjest Bond Skrevet 16. november 2012 #17 Skrevet 16. november 2012 La på meg 4 kg siste året av stipendiatperioden min :s MYE jobbing, og mye konferansereising med tilhørende konferansemat og trang til å prøve alt hva vertslandet hadde å by på av mat Anonym poster: a31fd2551fbbe52520083fa913a1d26f Hehe, planen min er komplett konferansestopp for neste år, vært på farten alt for mye så langt, så jeg skal sitte i et hull og skrive. Ikke bare bare det med jobbreiser og middager her og der og whatnot. Man kan klage om noen ting, men man blir matet når man er i akademia.
Gjest MajaKaja Skrevet 17. november 2012 #18 Skrevet 17. november 2012 Å se bra ut både med og uten klær Bedre kondis / helse At jeg i jula endelig får se min kjære igjen etter 3 måneder. Da vil jeg se finest mulig ut for han Få mer overskudd, til f.eks. skolearbeid Bedre selvtillit Mestringsfølelsen av å nå nye mål
Maxiipeps Skrevet 17. november 2012 #19 Skrevet 17. november 2012 Kortsiktig: - Se bra ut i russebukse uten å bestille den største størrelsen. - Se bra ut på vitnemålutdelingen siste skoledag på vgs. Jeg vil ha fin kjole uten at flesket tyter ut. Langsiktig: - Bedre selvtillit og selvfølelse - Mestringsfølelse - Kontroll over livet mitt - Bedre min psykiske helse ved et sunt kosthold + trening - Se smashing ut for det motsatte kjønn
Rubies_ Skrevet 18. november 2012 #20 Skrevet 18. november 2012 Å få den kroppen jeg hadde da jeg trente aktivt ballsport Å komme i supergod form, få energi i hverdagen og kunne løpe om kapp like kjapt som hunden Å få bedre helse og et lengre liv Å være et godt forbilde for de jeg bryr meg om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå