Ireth Carnesir Skrevet 4. mars 2004 #1 Del Skrevet 4. mars 2004 Eer det noen som har prøvd dette , eller vet om noen som har prøvd? Høres jo forlokkende ut. Vil jo ikke ha svære muskler. Bare bli fast i fisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. mars 2004 #2 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg kan anbefale Pilates på det sterkeste. har to videoer fra Windsor Pilates hjemme, bruker dem hver dag, og jeg kunne se forskjell på kroppen i løpet av to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 4. mars 2004 #3 Del Skrevet 4. mars 2004 jeg trener pilates både i timer og hjemme - og det strammer godt opp! *fortsatt gangsperr fra tirsdagens pilatestime* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 4. mars 2004 #4 Del Skrevet 4. mars 2004 Dette hørtes interessant ut! Er ikke normalt noe treningsmenneske, men dette virker anderledes. Hvor kan man få tak i video til hjemmebruk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ireth Carnesir Skrevet 4. mars 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 4. mars 2004 Dette hørtes interessant ut! Er ikke normalt noe treningsmenneske, men dette virker anderledes. Hvor kan man få tak i video til hjemmebruk da? De selger Winsor pilates på tv- shop. Men det er ganske dyrt. 4- 500,-. Kan få andre til rundt 200 og under på nettbutikker: http://no.kelkoo.com/search.jsp?siteSearch...catId=100164013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. mars 2004 #6 Del Skrevet 5. mars 2004 På TvShop kan du også få kjøpt to stk til 200, det er disse jeg bruker og de funker fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 5. mars 2004 #7 Del Skrevet 5. mars 2004 Tusen takk for svar! Jeg får sjekke ut hva som finnes på nettet. Ja, nå med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #8 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg laster ned på Kazaa Lite! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kråka Skrevet 6. mars 2004 #9 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg laster ned på Kazaa Lite! :-) Hmm... Kva du søker på då``??? HAr du tittelen på filmen?? Kunne tenkt meg å prøvd dette eg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2004 #10 Del Skrevet 9. mars 2004 Søkte bare på pilates eller winsor pilates. Men det har du sikkert funnet ut av nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå