Rosalie Skrevet 18. november 2012 #21 Skrevet 18. november 2012 Jeg var i et utdrikningslag i sommer som gjest, og det utdrikningslaget skulle jeg gjerne hatt selv. Bruden og forlover var på spa på formiddagen, mens vi andre stelte i stand til fest i en leilighet. Dagen gikk med til deilig mat, kaker og drikke, tonnevis av skravling og litt lek og moro. Kvelden ble avsluttet på restaurant, hvor vi hadde chambre séparée.
Gjest lisha Skrevet 18. november 2012 #22 Skrevet 18. november 2012 Jeg drikker ikke, så jeg ville ikke blitt glad om de hadde tenkt å skjenke meg full! Men de vet godt at jeg ikke drikker, og respekterer det På en annen side, om de hadde funnet på noe utdritningsgreier - det hadde jeg glatt blitt med på! syns det er moro - så lenge det ikke krysser egne private grenser! Jeg var med i et utdrikkningslag hvor vi var hos fotograf og tok mange gøye bilder, det kunne jeg tenkt meg jeg også jeg ønsker å samle en gjeng med gode venninner, kose oss med god mat, skravling, og litt fanteri, og kanskje avslutte med en skikkelig jentetur på byen! (kunne jo også tenkt meg spa-opplegg, men det blir så dyrt, og er ikke sikkert at alle kan/ vil ta seg råd til det, så det har jeg tenkt å ta med min kjære på, så får vi oss noen spabehandlinger hver noen dager før bryllupet) ønsker å ha det slik at alle kan delta, selv om de er inne i en periode hvor de f.eks har dårlig råd.
Anglofil Skrevet 18. november 2012 #23 Skrevet 18. november 2012 Mitt utdrikningslag var perfekt for meg: min bestevenninne og meg, en kveld med filmer, taco og godis. Kvalitetstid med en jeg er glad i. Mvh Yvonne 3
Samsulla Skrevet 18. november 2012 #24 Skrevet 18. november 2012 Det perfekte utdrikningslag: aktiviteter som alle er med på! Paintball, kjøre ribb, rafting, sumobryting etc. Middag, vin. Overnatting. Ikke la bruden være alene på spa mens de andre bader og har det gøy. Det kan hun jo gjøre når som helst.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #25 Skrevet 18. november 2012 Hvorfor er det harry å ikke ha utrikningslag? Jeg ønsker ikke å ha det, og det skal min forlover og andre venner få klar beskjed om. Skjønner ikke poenget med å ha et slikt lag egentlig! Jeg forstår det slik at hun mener utdrikningslag er harry. Så det perfekte utdrikningslag er å ikke ha det. Anonym poster: df97bf576aac5b3cc86e6fded4e8d98b
Djungelvrål Skrevet 18. november 2012 #26 Skrevet 18. november 2012 Å ha med meg 3-4 venninner på en weekend billigtur til en storby. Drømmen måtte vært om jeg hadde midler til å sponse deler av turen for dem.
C-Pow Skrevet 20. november 2012 #27 Skrevet 20. november 2012 Og ikke ha det - fryktelig harry i mine øyne. Er det harry å spise god mat og drikke vin en kveld med noen gode venninner? Utdrikningslag kan være akkurat slik du vil, trenger ikke være superfylla i teite kostymer, eller slik det er på film. Tidligere ville ikke jeg ha det selv fordi jeg hadde så få å invitere, så syntes det hadde blitt flaut og en påpekelse av at jeg ikke har venner. Men nå kjenner jeg litt flere folk, trenger jo ikke være bestevenninner heller, så tror det vil bli gøy. Men for de som har få å invitere, så kan man jo likevel ha en koselig kveld litt før bryllupet med forlover og andre aktuelle for å feire. Det kan være middag, spa, vinkveld, en tur på byn, en hyttetur, en aktivitetsdag med feks rafting, klatrekurs, osv. Rett og slett hva som helst! Og det er ingen skam å ikke ha superfylla med tjue venninner, de ferreste har det. Det er jo bare snakk om å ha en kjekk dag sammen med venner før bryllupet. Men for all del, man trenger jo ikke ha utdrikningslag da, det er helt lov også! Eller man trenger ikke å kalle det for det. 2
Petalouda Skrevet 20. november 2012 Forfatter #28 Skrevet 20. november 2012 Jeg tok fullstendig kontroll på mitt første, og inviterte selv alle hjem til meg på masse vin og mat og den slags. vi hadde det ustyrtelig morsomt, forloveren min hadde laget en gjettelek til meg om mannen min, og det var det av "festligheter". Så dro vi ut på byen (i helt vanlige byenklær) og sang på karaokebar, kjempegøy er ikke sikker på om jeg har utdrikkingslagplaner denne gangen. forloveren min er datteren min og hun bor på en annen kant av landet. muligens samler jeg jentene til en kveld her hjemme i god tid før
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå