Gå til innhold

Det perfekte utdrikkingslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser det ut for deg? Pris, tid, sted, aktivitet, antall mennesker. Svar gjerne uansett om du er brud, brudgom, forlover eller gjest :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil helst at det ikke finner sted!

Vennene mine er spredt over hele landet, og om det skulle avholdes i byen jeg bor i ville det ikke blitt all verdens oppslutning uansett. Så jeg tenkte jeg skulle ta med meg forloveren min på spa. Som en takk for at hun stiller opp og reiser opp til oss på dagen.

• Liker 1
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg vil ikke og skal ikke ha utdrikkningslag. Har rett og slett svært lite lyst mye pga få venninner faktisk bor i byen jeg bor i. Den ene forloveren bor jo også i Haugesund, da synes jeg man må være real nok som brud å ikke forvente noe særlig mye mer enn at hun betaler fly selv. (singel og like gammel som meg, da gjør man det på denne måten).

Så hos meg blir tur til London ifm kjolen... Der jeg og begge mine forlovere tar turen. Shopping, drinker og mye moro! Gleder meg! :)

• Liker 1
Skrevet

For meg: ikke for mye styr, verken for meg eller gjestene. Det bør helst ikke koste stort for gjestene (kun det de evt må betale for mat og drikke). Jeg kan betale for meg selv ;-) Holder egentlig lenge å samles en kveld hjemme hos meg, hos forloveren, eller ute et sted, spise noe godt, drikke god vin og prate sammen. Mingle rett og slett. Men hva slags planer min forlover har vet jeg ikke. Tror nok hun planlegger noe litt mer...avansert enn jeg ser for meg. Men for henne er det viktig å få arrangere dette for meg, så det skal hun få lov til.

• Liker 1
Skrevet

Ønsker ikke, og skal ikke ha utdrikningslag. Møter mine venner ellers og har det hyggelig så ser ikke noe behov for det i det hele tatt.

Gjest Stronger
Skrevet

Det perfekte utdrikkningslag? 1 uke på en privat øy på seychellene med gourmetkokker og massører.. Pris gratis såklart.

• Liker 4
Skrevet

PS: vil skyte inn at jeg er småbarnsmor, som har flyttet et sykke unna de aller fleste av mine venner, og har dermed svært få muligheter ellers i hverdagen til å møte venninner og ha det moro en hel kveld. Ellers hadde jeg gladelig stått over det utdrikningslaget ;) Men jeg lengter helt ærlig etter en skikkelig morsom kveld med gode venner! (Og dette er en anledning) ;)

Skrevet

Perfekte utdrikningslaget for meg hadde vært en weekend i en storby en eller annen plass med gode venninner som fant på noe artig, men ikke noe harry og flaut.

Dessverre er det bare mannfolk som gidder sånt, så da håper jeg bare at venninnene mine som blir bedt stiller opp, og at vi får det kjekt. Ønsker ikke at det skal være sånn at jeg får en massasje mens venninnene mine må sitte og vente. Det skal være noe vi alle kan være med på. Og ikke noe flaut eller harry..

Anonym poster: df97bf576aac5b3cc86e6fded4e8d98b

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil ikke ha utdrikningslag, jeg. Har nesten ingen venninner som kjenner hverandre særlig godt og siden vi skal reise bort og gifte oss ville det bare blitt rart.

Men en natt på hotelltur med min beste venninne, skravling, vin og god mat hadde vært hyggelig.

Skrevet

Og ikke ha det - fryktelig harry i mine øyne.

• Liker 1
Skrevet

Vil gjerne ha et utdrikningslag, jeg da.Det aller viktigste er at alle kan kose seg og ha en hyggelig dag uten å måtte ruinere seg mer enn de har lyst til ;) (helt greit med utdrikningslag som koster litt, så lenge det er kommunisert om det på forhånd og det er noe mange har lyst til. Men sånne som forlover omtrent alene har satt sammen uten å diskutere med noen og som koster et par tusenlapper per pers synes jeg ikke noe om)

Gjerne noe med litt action - spa, massasje, sminking og slikt høres kjedelig ut. Alt fra paintball til rafting til laserworld til en fjelltur. Eller fisketur for min del, men da tror jeg tre fjerdedeler av de aktuelle deltagerne hadde meldt pass :gjeiper: (og det er jo faktisk et poeng at alle skal ha det gøy)

Eller det helt enkle: møtes, prate tull og kose seg. Grilling i parken og noen øl i sola, mer komplisert trenger det ikke være.

Utdritningslag vil jeg ihvertfall ikke ha.

Eller et sånt hvor bruden skal gjøre masse og alle andre må vente på henne.

• Liker 1
Skrevet

Samling med nærmeste venninner og god mat, uten at de skal føle at det er stress eller press om å bruke mye penger.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil ha rolige omstendigheter, men med muligheter.

Så mange venner som mulig, og jeg vil ikke ekskludere guttevennene mine (dog de må være der på mine/jentenes premisser). Mellom 3 og 15. Vin, kortspill, prate om livet, giftemålet, fremtiden, ekser.. Det må være koselig, med pysj, gjerne.. Men med masse koffein så man ikke blir sløv. Er man i humør kan man ta turen ut på byen.

Et annet alternativ er spa :)

Skrevet

Mitt utdrikningslag var en spa-helg med mine nærmeste. Vi var fem stk. Det var perfekt :)

• Liker 1
Skrevet

Og ikke ha det - fryktelig harry i mine øyne.

Hvorfor er det harry å ikke ha utrikningslag?

Jeg ønsker ikke å ha det, og det skal min forlover og andre venner få klar beskjed om.

Skjønner ikke poenget med å ha et slikt lag egentlig!

Skrevet

Hvis du skal lykkes som arrangør av et utd.lag så foreslår jeg at du snakker litt med bruden. Hva kunne hun tenke seg? Vi hadde en hyggelig tur på byen med mat og vin pluss en pakkelek. Buden var fornøyd, vi slapp kye orging og styr. Jeg kunne tenkt meg det samme selv. Eller en tur på spa, kan være fint å pleie kroppen litt før bryllupet.

Skrevet

Hvordan ser det ut for deg? Pris, tid, sted, aktivitet, antall mennesker. Svar gjerne uansett om du er brud, brudgom, forlover eller gjest :)

Det viktigste er jo at det er perfekt for den som skal gifte seg. Så da er det vanskelig å svare generelt.

Som gjest har jeg likt å vite på forhånd hva utgiftene kommer på, har fått noen overaskende regninger etter et par av utdrikningslagene, det er bare til irritasjon.

Anonym poster: f6b332002d2062c00d03e5b4b23b62fe

• Liker 1
Skrevet

Kun min nærmeste venner og ingen leker, utdriting eller noe sportslig. Er disse kravene oppfylt blir jeg glad. Åh, og at alle har det gøy/koser seg.

Skrevet

et jeg slipper å delta på.

Anonym poster: b11b12bed6ebc32358c6be972f5bacfc

Skrevet

Jeg tror det må skilles mellom utdriKningslag og utdriTningslag. Det med at den som drikkes ut må drites ut er noe som er mer og mer på vei ut. Jeg tror også at det er noe som faller mer naturlig hos det andre kjønn.

Jeg tror at det er mer og mer vanlig å ha en jentekveld med god mat og drikke og godt selskap, hvor bruden ikke nødvendigvis kryper hjem

Jeg vil tro at de fleste her som ikke vil ha er slike som ikke vil ha et typisk utdrikningslag med teite klær, stunt (selge kyss o.l.) og utfordringer (fallskjerm o.l.)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...