Gå til innhold

Livet er herlig - Oppe fra bunnen... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å skrive ett glad innlegg innpå her, er så mange triste tråder om utroskap og generelt triste ting.....

For 1.5 år siden nådde jeg bunnen, etter at jeg ble dumpet, han var en utro drittsekk og hadde lurt meg trill rundt, og bare brukt godheten og snillheten min for alt den var verdt. Han utnyttet meg på det groveste og jeg var så blid av kjærligheten at jeg så det ikke, jeg var så naiv og dum. Men jeg har lært.

Jeg trodde aldri at jeg ville finne lykken igjen, eller klare å stole på noen igjen. Jeg gikk igjennom ett tøft år utenom bruddet med xen, og midt oppi det hele traff jeg en gutt, som jeg aldri hadde kunne sett for meg skulle bli "den store kjærligheten" i mitt liv :)

Men der tok jeg virkelig feil, han dro meg opp fra bunnen av bakken, og til topps på dette året. Han fikk meg til å innse at ingen er verdt å begrave seg for eller sette en demper på livet for. Han fikk øynene mine opp, lyste opp hverdagen min, og han viste meg hva kjærlighet var. Han fikk meg til å le når jeg gråt, han tok meg med ting, viste interesse for hvem jeg var som person. Mildt sagt han fikk meg til å innse at det fantes gode gutter og personer der ute, han fikk meg ut av mørket, depresjonene og gjorde meg til en bedre person :)

Nå er vi samboere, og gleder oss til å kunne videreutvikle oss sammen, stifte familie osv :) Jeg er lykkelig for første gang på kanskje 10 år, jeg har ingen bekymringer, jeg klarer å la meg selv stole på folk igjen, og være den glad jenta jeg en gang var :)

Jeg håper alle andre der ute som er/har vært langt nede, kommer seg ut av mørket, slik jeg gjorde :)

Kanskje noen andre vil dele sine glad dager her? :)

Anonym poster: 532a0baabdd3b8da34700df1bf1f0bd9

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk å lese sånne historier. Gratulerer så mye. Alt for mange ødelegger for seg selv pga frykten. Man må begrave fortiden før man kan gå videre, selv om det er enklere sagt enn gjort. Jeg har selv hatt det tøfft og gått på smell etter smell. Nå som 33 åring er jeg lykkelig enn aldri før. Jeg er også for snill/naiv, men mener at man skal stole på folk helt til det motsatte er bevisy. Dersom man skal gå rundt å bekymre seg hele tiden blir man jo kokko. Livet er skjørt og kort, så der må nytes. Vi kan ikke legge oss ned for en mann.

Jeg møtte plutelig en mann når jeg minst ante det, han er alt jeg har drømt om men ikke tørt å håpe fantes. Det er skummelt som bare det spes siden vi ikke kan bo i samme by pga begge har barn fra før, men vi begge er fast bestemt på at frykten eller noen ting annet skal få ødelegge dette.

Som en kollega sa til meg en dag. Du må ikke planlegge frem i tid. Vi vet ikke hva morgen dagen bringer. Hun fant sin sjelevenn når hun var 40 år, men han dø helt plutselig 4 år etter.

Nyt livet og din kjære. Husk at alt vi har vært gjennom har formet oss til den personen vi er i dag <3

Skrevet

Koselig med noen solskinnshistorier også, midt oppi all dritten her inne! :blomst:

Anonym poster: 2425e73ba87d1099d516a24457f993a7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...