Gå til innhold

hvilke av disse to anbefales?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

vet at agia napa i kypros er fint, der er jeg sikret lange strender akkurat slik jeg vil ha.. men vil bort fra bråket--- drav fig tree bay men strendene her er vel ikke like bra har jeg fått forståelsen av. men i agia napa kan jeg bo på et hotell ganske langt unna bråket og da er det sikkert restauranter i nærheten slik at en trenger nødvendigvis ikke dra til byen... hotellet het blue villge callisto tror jeg...

vet ikke hvem..hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

JEg har bodd på Blue Village Callisto. Du bruker vel en 20 min inn til Agia Napa sentrum ialllefall. Det er fint der, absolutt. Rolig også. Det er et stort anlegg, og sikkert mange barnefamilier i høysesong. Restaurant og bar og minimarked har de jo på hotellet, så strengt tatt behøver du ikke gå inn til byen i det hele tatt. Fin strand like ved.

Amber ikke logget på

Gjest Anonymous
Skrevet

amber - du trivdes der? hvordan var det rundt anlegget? restauranter eller bare hus? stranda var sand og lang ikke sant? langgrunn?

Skrevet

Hei

Vi har bestilt tur til Blue village Callisto i mai..og vi gleder oss. Dette er min fjerde tur til Kypros. Forrige gang lå vi like i nærheten av Callisto anlegget. Det var et Ving anlegg. husker ikke navnet. MEN like i nærheten ligger det en strand som heter Sandy Bay, den er langgrunn og barnevennlig.

Ti minutter spasertur fra denne ligger den kjente Nissi Bay stranda som også er barnevennlig og så krystallklart vann :kul:

Vi trivdes veldig i denne delen av Agia Napa som er mye roligere enn i sentrum.

God tur

Det er ikke så lett å være menneske - som alle tror

Gjest Anonymous
Skrevet

så dt er mulig med tur til agia napa uten fest og fyll!?

Gjest Anonymous
Skrevet

har også vært i kypros agia napa og her var det fit..fig tree bay er mer familie.. ikke så fint!

Gjest Anonymous
Skrevet

aldri likt kypros! det finnes mange andre bedre steder.. for makan til sted har jeg aldri sett!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

dyrt begge steder... urent! men har du aldri vært der så går det jo an å prøve..de fleste skryter av servicen der nede og i hellas generelt.

Gjest Amber ikke logget på
Skrevet

Kyprioterne er hyggelige folk, uten å være plagsomme, og maten er bra!

Jeg trivdes der, og man kan absolutt reise til Agia Napa uten å få fest og fyll hvis man bor litt i utkanten, eller drar utenfor høysesongen.

Det er ingen butikker ol. rett ved Callisto, kun et mini marked på hotellet. Dere må spasere mot sentrum for å finne butikker. Jeg reiste i april, og syntes det var fint, selv om det var litt kaldt ennå. Veldig rolig der så tidlig.

Amber

Skrevet

Vi var 14 dager på Hotel Callisto i aug/sept. Hadde det helt topp !!!

Gjest Anonymous
Skrevet

lang til stranden fra hotellet da? hvordan er den?stappfull-? langgrunn? lang?liten?

Skrevet

Callisto ligger jo omtrent på stranda, men jeg må innrømme at jeg kun badet i hotellets store og flotte basseng(m/ stort barnebasseng).

Mannen min dro til ei strand 10 min unna. Det er flere strender i nærheten også som passer fint for småbarn.

Gjest Anonymous
Skrevet

må spørre igjen jeg..hvorfor benyttet du ikke stranden? var det noen spessiell grunn? tenkte kanskje dden ikke falt i smak eller noe slikt..??:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Foretrekker rett og slett basseng. Med ungene i sjøen tenker jeg bare på at de kan bli borte i det digre Middelhavet. Helt ulogisk, vet det. Er bare min egen sære lille skrekk.......... Ungene var ikke så ivrige på sjøen heller, rett og slett fordi de syntes vannet var for salt, sved i øynene.

Og de syntest de hadde mer gøy i bassenget........

Var ellers god plass på stranden.

• 4 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker best Fig tree bay Nausicaa beach! Dritt fin strand!

Skal dit for andre gang nå!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg liker best Fig tree bay Nausicaa beach! Dritt fin strand!

Skal dit for andre gang nå!

Jeg kan anbefale Ving sitt Sunwing resort Sandy Bay. Nydelig familieanlegg i en deilig hage. Flott bassengområde og 100 m til en herlig strand. Nyoppussede leiligheter og et rolig område. Ligger midt mellom Sandy Bay stranda og Nissi Beach, to langgrunne hvite sandstrender. Barnevennlig med mange aktiviteter for barn og show om kvelden. 100 % fornøyde gjester iflg Ving. 2 restauranter på hotellområdet og et par km til sentrum, men butikker og restauranter hele veien dit.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kan anbefale Ving sitt Sunwing resort Sandy Bay. Nydelig familieanlegg i en deilig hage. Flott bassengområde og 100 m til en herlig strand. Nyoppussede leiligheter og et rolig område. Ligger midt mellom Sandy Bay stranda og Nissi Beach, to langgrunne hvite sandstrender. Barnevennlig med mange aktiviteter for barn og show om kvelden. 100 % fornøyde gjester iflg Ving. 2 restauranter på hotellområdet og et par km til sentrum, men butikker og restauranter hele veien dit.

Sunwing resort Sandy Bay ligger ved Ayia Napa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...