Gå til innhold

Hunden min tisser inne :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min snille, søte tispe har nesten over natta begynt å tisse inne igjen.

Hun er tre år og har vært "tørr" siden hun var valp. Selvsagt har det vært ett og annet sjeldent uhell, men hun har pleid å gå til døren og pipe når hun må ut og tisse. Nå har hun ofte tisset når vi står opp, når vi kommer hjem, og hun kan til og med sette seg ned rett foran oss og tisse, uten å ha sagt ifra først.

Det går mye på det samme stedet (det som allerede er misfarget fra da hun var valp... hva den hunden koster oss totalt i parkettutgifter tør jeg ikke tenke på!), men vi tenkte at hun kanskje har vent seg til stedet og hundret henne fra å komme inn i rommet i natt. Og da hadde hun tisset i gangen i stedet.

Som sagt: hun har vært helt tørr i 2,5 år. Plutselig skjer dette, og det har vart i halvannen uke nå. Kan dette være sykdom? Noe som kan rettes på? Da jeg var liten måtte vi avlive katten vår pga gjenstridig tissing inne, og jeg er så redd for at vi ikke får hunden til å stoppe... Hun er stor også, så det blir innmari mye tiss! :grine: Hjelp, noen?

Anonym poster: 6c30ae71a0dbeaa0363b1786c09a44bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

urinveisinfeksjon? Annen sykdom,har det skjedd noen forandringer siste tiden?

En hund som plutselig tisser inne og det ikke er en grunn,skal til vetrinær

Skrevet

Sykdom er det første jeg tenker på, og uansett er det første stedet man skal tenke på veterinær! Det kan være utallige grunner, og veterinær vil kunne bekrefte eller utelukke de alvorlige av de!

Skrevet

Tisser hun mer på dagtid også? Veterinær er første stopp. Urinveisinfeksjon eller noe mer alvorlig? En venninne opplevde det samme for et par uker siden og der bar det rett på operasjonsbordet med hunden.

Få all sykdom utelukket først og fremst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...