Gå til innhold

Seler i voksi classic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi har en voksi classic sovepose til barnehagen, men lurer på hvordan man gjør med seler i den? I voksi urban posen vi har var det merket hvor man skulle klippe for fem punkts sele, men her er det bare to hull ved skuldrene. Den skal være i en Simo duo-vogn. Noen som vet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så rart. I vår pose var det merker til tre (?) hull, både i trekket og i dyna.

Sikker på at dere har leita godt nok? Evt. om trekket ikke har markert hull, kun dyna eller omvendt? Skummelt nok å klippe hull i seg selv, for ikke å snakke om hvis det er umerket i tillegg!

Skrevet

I vår er det merket fem hull, oppe ved skuldrene, mellom beina og på sidene. Men jeg klippet bare hullene på sidene og bruker løse vognseler, fordi det gjør det enklere å ta posen inn og ut av vogna.

Skrevet

Takk for svar :) Kanskje jeg ikke har lett godt nok, kan ikke se noen merker på trekket, men kan sjekke dynen en ekstra gang også!

Marmot: vi skal ha posen i bhg hvor de tar posene ut og inn hver dag, hvordan funker sånne seler? Høres jo praktisk ut! Festes de i vogna, i den orginale fempunktsselen, eller hva?

Skrevet

Takk for svar :) Kanskje jeg ikke har lett godt nok, kan ikke se noen merker på trekket, men kan sjekke dynen en ekstra gang også!

Marmot: vi skal ha posen i bhg hvor de tar posene ut og inn hver dag, hvordan funker sånne seler? Høres jo praktisk ut! Festes de i vogna, i den orginale fempunktsselen, eller hva?

Hvis du bruker sportsdelen er der to ringer på undersiden av setet, der kan man feste løse seler. Slike seler får du kjøpt i babyutstyrsbutikker. Er slike "gammeldagse" som ble brukt før det var integrerte seler i vognene.

Anonym poster: c20e08fef756a4c9892c4f8540b232a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...