Gjest Darthoven Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Om det er flere enn meg som har lyst til å prate litt piss om nettene, uten å måtte være redd for å tråkke sarte sjeler på tærne, så si noe da! Femnazier og bitterpikker stig frem! Kanskje vi alle kan bli venner?
Gjest Vampen Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Må vi bli venner? Isåfall vil jeg ikke være med!
Gjest Darthoven Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Må vi bli venner? Isåfall vil jeg ikke være med! Absolutt ikke, di skjøge!
Gjest Darthoven Skrevet 15. november 2012 #5 Skrevet 15. november 2012 tja "kul" holdning du hadde da? Du får diskutere votter og ullsokker i fjasemasetråden da vettu!
Gjest Vampen Skrevet 15. november 2012 #6 Skrevet 15. november 2012 Absolutt ikke, di skjøge! Jeg kan ikke huske å ha tillatt deg å bruke kosenavn? Uansett er jeg ikke spesielt velkommen i fjasmasetråden, så jeg er muligens stuck med deg inntil videre.
Gjest Darthoven Skrevet 15. november 2012 #7 Skrevet 15. november 2012 (endret) Jeg kan ikke huske å ha tillatt deg å bruke kosenavn? Uansett er jeg ikke spesielt velkommen i fjasmasetråden, så jeg er muligens stuck med deg inntil videre. LOLz. Kjipt for deg da, å være stuck med meg mener jeg. Nå mangler vi bare han bitterpikken som lusker rundt her som AB, så blir det kalas! Er det ikke kult å være litt sånn freaks&geeks? Føler du ikke at det er litt sånn amerikansk high school over hele kvinneguiden? Er du freak eller geek? Jeg er kjekk freak. Foresten, noen ganger gjør jeg ting selv om det ikke er tillat! Litt som han der med leppene i freaks and geeks og den filmen hvor han sitter fast i en sprekk. Endret 15. november 2012 av Darthoven
Gjest Darthoven Skrevet 15. november 2012 #8 Skrevet 15. november 2012 Hva kaller du ei blondine med 2 hjerneceller?
Gjest Vampen Skrevet 18. november 2012 #9 Skrevet 18. november 2012 LOLz. Kjipt for deg da, å være stuck med meg mener jeg. Nå mangler vi bare han bitterpikken som lusker rundt her som AB, så blir det kalas! Er det ikke kult å være litt sånn freaks&geeks? Føler du ikke at det er litt sånn amerikansk high school over hele kvinneguiden? Er du freak eller geek? Jeg er kjekk freak. Foresten, noen ganger gjør jeg ting selv om det ikke er tillat! Litt som han der med leppene i freaks and geeks og den filmen hvor han sitter fast i en sprekk. .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå