Gå til innhold

Festivus for the rest of us! (tråden for kg-utskuddene)

Anbefalte innlegg

Gjest Darthoven
Skrevet

Om det er flere enn meg som har lyst til å prate litt piss om nettene, uten å måtte være redd for å tråkke sarte sjeler på tærne, så si noe da! Femnazier og bitterpikker stig frem! Kanskje vi alle kan bli venner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vi bli venner? Isåfall vil jeg ikke være med!

Gjest Darthoven
Skrevet

Må vi bli venner? Isåfall vil jeg ikke være med!

Absolutt ikke, di skjøge!

Gjest Darthoven
Skrevet

tja

"kul" holdning du hadde da? Du får diskutere votter og ullsokker i fjasemasetråden da vettu!

Skrevet

Absolutt ikke, di skjøge!

Jeg kan ikke huske å ha tillatt deg å bruke kosenavn?

Uansett er jeg ikke spesielt velkommen i fjasmasetråden, så jeg er muligens stuck med deg inntil videre. :snurt:

Gjest Darthoven
Skrevet (endret)

Jeg kan ikke huske å ha tillatt deg å bruke kosenavn?

Uansett er jeg ikke spesielt velkommen i fjasmasetråden, så jeg er muligens stuck med deg inntil videre. :snurt:

LOLz. Kjipt for deg da, å være stuck med meg mener jeg. Nå mangler vi bare han bitterpikken som lusker rundt her som AB, så blir det kalas!

Er det ikke kult å være litt sånn freaks&geeks? Føler du ikke at det er litt sånn amerikansk high school over hele kvinneguiden? Er du freak eller geek? Jeg er kjekk freak.

Foresten, noen ganger gjør jeg ting selv om det ikke er tillat! Litt som han der med leppene i freaks and geeks og den filmen hvor han sitter fast i en sprekk.

Endret av Darthoven
Gjest Darthoven
Skrevet

Hva kaller du ei blondine med 2 hjerneceller?

Skrevet

LOLz. Kjipt for deg da, å være stuck med meg mener jeg. Nå mangler vi bare han bitterpikken som lusker rundt her som AB, så blir det kalas!

Er det ikke kult å være litt sånn freaks&geeks? Føler du ikke at det er litt sånn amerikansk high school over hele kvinneguiden? Er du freak eller geek? Jeg er kjekk freak.

Foresten, noen ganger gjør jeg ting selv om det ikke er tillat! Litt som han der med leppene i freaks and geeks og den filmen hvor han sitter fast i en sprekk.

..... :blink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...