Gå til innhold

Kan man legge på seg 1,5 kg vann av dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spist 200 gram(en pakke) tortilla chips i dag. Kaloriene bryr jeg meg ikke om, siden jeg ikke spiste spesielt mye ellers i dag. Så veier jeg meg nå, og veier 1,5 kg mer enn jeg gjorde på samme tidspunkt i går. Jeg har vært på toalettet. Til vanlig begrenser jeg karbohydrat-inntaket litt, men får nok i meg hvert fall 60-80 gr karbohydrater hver dag, og noen ganger litt mer. Kan dette være vann, eller har jeg rett og slett gått opp av dette? :P Når vil vannet eventuelt forsvinne?

Anonym poster: 527c9282fda33689e2865c5a7a544ca9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok vanninnholdet. 200 gram tortilla chips kan ikke transformeres til 1,5kg. 200gr tortilla chips kan faktisk aldri bli mer enn 200gr.

• Liker 1
Skrevet

Men det skal sies at de fleste Tortilla chips inneholder veldig mye salt, og salt binder vann i kroppen.

Skrevet

Det skremmer meg hvor lite folk vet om vektoppgang. Legge på seg 1,5 kg av en pose tortilla????? Da hadde vel de fleste vært bælfeite!

• Liker 1
Skrevet

Det skremmer meg hvor lite folk vet om vektoppgang. Legge på seg 1,5 kg av en pose tortilla????? Da hadde vel de fleste vært bælfeite!

Enig. Det skremmer meg også at folk har så kort tidsperspektiv på vekten og lite peiling på hva som har innvirkning!

Anonym poster: 7cc05b3ad35076cd267456a913e7faa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...