Gå til innhold

Musikk på iPhone 4s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er komplett idiot hva angår akkurat dette, innrømmer det med én gang! Har hatt en sperre mot å høre på musikk via andre medier enn et røslig anlegg, men innser nå at jeg er i ferd med å gi etter. Problemet er bare at jeg ikke aner hvordan jeg skal angripe saken.

Og saken er: Jeg har en ett år gammel iPhone 4s, med appene iTunes og Spotify, samt den som bare heter "Musikk". Hva er enkleste (og gjerne billigste) måte å spille av musikk fra telefonen? Jeg åpner appene, men skjønner nada av noe som helst. Her må det en bitteliten teskje til, og hvis noen vil oppnevne seg til min verge, blir jeg lykkelig! :ler:

Anonym poster: 595a1a3dc37d594d05602bac8405387e

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Om du åpner iTunes så kan du kjøpe musikk der.

Ellers kan du legge inn musikk fra pc/mac gjennom iTunes der. Da legger det seg under Musikk

Om du skal bruke Spotify så må du registrere deg først.

Om du vil ha offline spillelister slik at du ikke bruker nettet når du hører på musikken du har lagt som offline, så tror jeg du må betale for Spotify.

Jeg betaler 99:- pr mnd for Spotify og syns det er det aller enkleste.

Da kan jeg finne musikk når jeg vil og høre på det når jeg vil. Går jeg ut av huset slik at jeg ikke er pålogget det trådløse nettverket så passer jeg bare på å gjøre spillelista offline før jeg går ut.

Skrevet

Minner om reglene våre. Ett innlegg er slettet i tråd med dette.

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

* Informasjon som kan lede til ulovlig kopiering/nedlasting.

Tekola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...