MilesToGo Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 (endret) Hei. Jeg sa opp hybelen min for rundt 2 uker siden. Jeg flyttet tilbake til Trøndelag før oppsigelsestida på 3 måneder gikk ut. Nå fikk jeg høre av min gamle romkamerat at det skulle flytte inn en ny jente til helga. Tar jeg feil nå eller er det ikke sånn at jeg da ikke skal betale husleie fram til januar? Han har da ikke lov å ta dobbel leie? Takk for kjapt svar. Endret 14. november 2012 av MilesToGo
Adele Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Han kan ikke ta dobbelt leie. Når hun nye flytter inn, og skriver kontrakt, kan du slutte å betale
MilesToGo Skrevet 14. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2012 Tusen tusen takk for svar! Supert at noen kunne svare så fort ^^ 1
Adele Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Tusen tusen takk for svar! Supert at noen kunne svare så fort ^^ Hehe, vært borti noe lignende selv. Med advokater og hele greia. Så visste ganske bra svaret på den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå