Gjest Misteltein Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Jeg har prøvd litt diverse nå for å få både musikk og videoer over til nettbrettet, men jeg får det ikke til! Er det noen som har en oppskrift til meg om hvordan?
HeadsVsTails Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Plugge den inn i pc'en og overføre? Kies?
Gjest Misteltein Skrevet 14. november 2012 #3 Skrevet 14. november 2012 Plugge den inn i pc'en og overføre? Kies? Det har jeg prøvd. Jeg har også prøvd med forskjellige filtyper og forskjellige musikkprogrammer.
Zzyzx Skrevet 14. november 2012 #4 Skrevet 14. november 2012 Er problemet at du ikke får kopiert det til brettet, eller er det at du ikke får spilt det av på brettet når det er overført?
Gjest Misteltein Skrevet 14. november 2012 #5 Skrevet 14. november 2012 Er problemet at du ikke får kopiert det til brettet, eller er det at du ikke får spilt det av på brettet når det er overført? Første
Zzyzx Skrevet 15. november 2012 #6 Skrevet 15. november 2012 Nå du kobler brettet til PC-en så skal det egentlig dukke opp som en egen disk på maskinen. Deretter skal det bare være å kopiere filer slik du ville gjort med minnekort/minnepenn/ekstern disk. Men dette fungerer altså ikke? Bruker du windows, linux eller mac?
Gjest Misteltein Skrevet 15. november 2012 #7 Skrevet 15. november 2012 Nå du kobler brettet til PC-en så skal det egentlig dukke opp som en egen disk på maskinen. Deretter skal det bare være å kopiere filer slik du ville gjort med minnekort/minnepenn/ekstern disk. Men dette fungerer altså ikke? Bruker du windows, linux eller mac? Ja, jeg har prøvd det også. Funker ikke! Jeg har acer pc med Windows 7.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #8 Skrevet 15. november 2012 Kan det være så enkelt som at kabelen mellom nettbrett og pc er ødelagt? Siden nettbrettet ikke dukker opp på pcen. Har du prøvd med en annen kabel? Anonym poster: f1ec8a509501ed615e7e485541a4f3d9
Zzyzx Skrevet 15. november 2012 #9 Skrevet 15. november 2012 Beklager at jeg kanskje høres litt nedlatende ut, det er ikke meningen, men jeg har fremdeles ikke fått tak i nøyaktig hva som er problemet. Hva er det som skjer når du plugger brettet i PC-en?
Gjest Misteltein Skrevet 15. november 2012 #10 Skrevet 15. november 2012 Kan det være så enkelt som at kabelen mellom nettbrett og pc er ødelagt? Siden nettbrettet ikke dukker opp på pcen. Har du prøvd med en annen kabel? Anonym poster: f1ec8a509501ed615e7e485541a4f3d9 Det funker helt fint. Det kommer opp på dataen! Det er selve overføringen som ikke fungerer.
Gjest Misteltein Skrevet 15. november 2012 #11 Skrevet 15. november 2012 Beklager at jeg kanskje høres litt nedlatende ut, det er ikke meningen, men jeg har fremdeles ikke fått tak i nøyaktig hva som er problemet. Hva er det som skjer når du plugger brettet i PC-en? Den kobler seg opp. Nettbrettet popper opp med en sånn rute, også kan jeg velge jeg vil gjøre. Jeg har valgt alternativer som ikke står der. Jeg har prøvd med å konvertere over til forskjellige musikkfiler fordi at jeg tenkte at kanskje noen var feil, men det går heller ikke. Jeg prøvd å overføre via forskjellige musikkprogrammer. Der kommer det bare at det mislykkes. Når jeg prøvde sånn som du beskrev så henger overføringen så opp. Etter lang tid så kommer det overføringen mislykkes, vil du fortsatt prøve selvom du kanskje ikke kan spille av filen? Jeg trykker ja. Etter en evighet igjen så kommer det at overføringen mislykkes uten noen forklaring.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #12 Skrevet 15. november 2012 Kan du forklare hva som ikke fungerer? Det er vanskelig å hjelpe når vi ikke vet hva som er problemet. Hva nøyaktig er det som skjer når du prøver å overføre musikken? Anonym poster: f1ec8a509501ed615e7e485541a4f3d9
Gjest Misteltein Skrevet 15. november 2012 #13 Skrevet 15. november 2012 Kan du forklare hva som ikke fungerer? Det er vanskelig å hjelpe når vi ikke vet hva som er problemet. Hva nøyaktig er det som skjer når du prøver å overføre musikken? Anonym poster: f1ec8a509501ed615e7e485541a4f3d9 På musikkprogrammene så kommer det bare at det går ikke. Jeg vet ikke hvorfor, det står ikke. Noen ganger så kan det hende at musikkprogrammet avlsutter seg selv. Se svaret over, også. Jeg vil ikke mistenke dataen for den er 6 dager gammel, så den burde være helt ok!
Zzyzx Skrevet 15. november 2012 #14 Skrevet 15. november 2012 Virker jo merkelig i og med at du skal kunne overføre hva som helst av filer til brettet, helt uavhengig av format. For å utelukke et par ting ville jeg prøvd å kopiere fra en annen pc, eventuelt prøve en annen kabel. Hvis det heller ikke går, så kan det godt hende det er noe feil på brettet. Hva slags filer er det du prøver å overføre? Og da mener jeg filtyper som i mp3, mkv, mp4, og så videre.
Lutetium 71 Skrevet 15. november 2012 #15 Skrevet 15. november 2012 Om det er like enkelt som på mobilen min (Xperia Sola), er det bare å plugge i kabelen, se pcen oppdage dingsen, og deretter dra over mp3filene i rett mappe. Fikk tilbud om å legge inn "PC Companion" på pcen, men siden jeg er allergisk til alt av programvare som blir prakket på meg, svarte jeg nei. Ser ut til at det funker for det. TS: Kan det være at du ikke har skrudd på innstillingen "Mass storage" på brettet? Googlet opp en veiledning.
Gjest Misteltein Skrevet 17. november 2012 #16 Skrevet 17. november 2012 Om det er like enkelt som på mobilen min (Xperia Sola), er det bare å plugge i kabelen, se pcen oppdage dingsen, og deretter dra over mp3filene i rett mappe. Fikk tilbud om å legge inn "PC Companion" på pcen, men siden jeg er allergisk til alt av programvare som blir prakket på meg, svarte jeg nei. Ser ut til at det funker for det. TS: Kan det være at du ikke har skrudd på innstillingen "Mass storage" på brettet? Googlet opp en veiledning. Takk! Det kan det være! Jeg skal prøve det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå