Gå til innhold

Nakenbilder - ingen reaksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår meg ikke på kjæresten min. Det virker som han ikke bryr seg eller blir sjalu uansett hva som skjer.

Jeg har generelt god sjangs på menn, og har ett par følgere om man kan si det på den måten. Dette vet kjæresten min om. Tingen er at han ikke bryr seg i det hele tatt, på ting som vanligvis andre menn hadde brydd seg om.

F.eks for ett par dager siden fikk jeg nakenbilder på mobilen min av en bekjent, som jeg vet er noe betatt av meg. Dette var rene ståkuk bilder. Jeg viste og fortalte det selvsagt til kjæresten min med en gang. Han reagerte ikke en gang. Han bare sa "haha øøh". Ikke gadd han å spørre hvem som hadde sendt, ei heller ba han meg slette dem.

Det er alltid slik. Er det menn som prøver seg på noen som helst måte så gjør han ingenting.

Jeg blir jo selvfølgelig helt sjokkert over at han ikke reagerer noe mer. Hadde det han som fikk nakenbilder av en jente, hadde jeg seriøst klikka.

Begynner jo å tenke at han kanskje ikke elsker meg så mye som han sier da?

Hvorfor er han ikke mer territorial av seg? :jolie:

Vi er i midten av 20 årene. Vært sammen ett år.

Anonym poster: d8c05af1ba332fe3716cda2aa564cd3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han stoler på deg?

Anonym poster: b6fa7f525dd6bbbf0aa442c7a46c1772

• Liker 15
Skrevet

Kanskje han ikke er så usikker? Nivå av sjalusi er ikke målbart med nivå av kjærlighet!

Bare fordi en gutt elsker deg høyt betyr det ikke at han må være sjalu, og en dude som bare er litt betatt av deg kan være meget sjalu feks.

• Liker 11
Skrevet

Av meg hadde du fått klar beskjed om å kvitte deg med denne bekjent'en for godt.

• Liker 11
Skrevet

Kanskje han stoler på meg ja. Men han vet jo at det er ingen garanti?

I tilegg hadde vel alle menn reagert dersom dama fikk nakenbilder fra en annen mann?

Hadde det vært han som fikk nakenbilder av en jente, hadde jeg tatt mobilen hans og ringt jenta, bedt hu dratt dit pepperen gror.

ts

• Liker 2
Skrevet

Vel... En eks av meg holdt på sånn. Jeg reagert akkurat som typen din, med likegyldighet. Jeg forventer nemlig at en voksen norsk kvinne skal være i stand til å sette grenser for seg selv. Jeg gidder da for pokker ikke å være faren hennes.

• Liker 36
Skrevet

I tilegg hadde vel alle menn reagert dersom dama fikk nakenbilder fra en annen mann?

Hadde det vært han som fikk nakenbilder av en jente, hadde jeg tatt mobilen hans og ringt jenta, bedt hu dratt dit pepperen gror.

ts

Jeg hadde aldri sunket på det nivå. Syns også det er ekstremt trashy å sende penisbilder av seg selv til random folk som har kjæreste.

Men joda,jeg hadde nok blitt sur/sjalu jeg og, men jeg er jo usikker på meg selv.

har vært i sånn "burde man si ifra situasjon " selv og jeg reagerer egentlig som BM2,regner med at en voksen mann greier å sette grenser, jeg kan ikke tvinge han til noe,men han vet konsekvensene av å såre meg er også å miste meg uten at jeg trenger å si det.

• Liker 2
Skrevet

Vel... En eks av meg holdt på sånn. Jeg reagert akkurat som typen din, med likegyldighet. Jeg forventer nemlig at en voksen norsk kvinne skal være i stand til å sette grenser for seg selv. Jeg gidder da for pokker ikke å være faren hennes.

Stygg feil. Dette tolket nemlig hun som at du ikke brydde deg om henne.

• Liker 6
Skrevet

Kanskje han ikke ser forholdet som særlig seriøst, siden du har et par fyrer som er på sidelinjen hele tiden, og til og med sender deg nakenbilder?

Kanskje han egentlig ikke bryr seg så mye fordi du ikke er tenkt å være så langvarig, ettersom du er såpass useriøs?

Anonym poster: f1443fc78645bfd2da029ca5cd9e7b62

• Liker 5
Skrevet

Høres ut som en selvsikker of fornuftig type!

Han regner kanskje med at du også er det?

Skrevet

Stygg feil. Dette tolket nemlig hun som at du ikke brydde deg om henne.

Det er da en mangel ved henne.

• Liker 7
Skrevet

ts

Du virker ikke god. "Han vet jo at det er ingen garanti" ?!??!

Kanskje det er akkurat det han vet, men han gidder ikke å hisse seg opp. Hadde ikke jeg heller giddet hvis det hadde virket som om du "la opp til" eller prøvde å få han til å bli sjalu. "Se hva jeg fikk, bli sjalu da! Tihiihi"

Slutt å oppmuntre følgere, det virker ikke som om du elsker han så mye som du sier.

• Liker 11
Skrevet

Fått samme reaksjon fra tidligere kjærester jeg også. Synes det er deilig å ha det sånn jeg :) Slippe å gå rundt på tå for ikke å vekke monsteret ;) Du vet jo selv at du ikke hadde kontroll på hva din bekjent sendte, hvorfor skal du da klikke på kjæresten din om han mottar noe sånt?

• Liker 4
Skrevet

kanskje han ikke ser på oss så langvarig? Jo, jeg tror det. Han prater om fremtiden hele tiden.

Uansett hvordan man vrir og vender på dette så burde han reagert. Han er hannkjønn, og som hannkjønn så beskytter man det man har.

ts

Skrevet

Hadde kompisene mine sendt meg bilde av pikken sin så ville jeg skjønt at jeg ikke er sett på som venn, men et potensielt knull. Og ville derfor ikke oppfordret til mer kontakt.

Anonym poster: cb2a2e495339f1b0f037cafd74dbd6a0

• Liker 4
Skrevet

Det er da en mangel ved henne.

Ja, det kan du godt si. Men enkelte kvinner kan finne på å teste mannens følelser for henne på denne måten.

At det ikke bør skje for ofte; det er jeg helt enig i.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han vet at de alle fleste damer reagerer negativt på å få penisbilder tilsendt av menn de ikke er interessert i, og derfor regner med at det ikke er noen fare?

• Liker 11
Skrevet

kanskje han ikke ser på oss så langvarig? Jo, jeg tror det. Han prater om fremtiden hele tiden.

Uansett hvordan man vrir og vender på dette så burde han reagert. Han er hannkjønn, og som hannkjønn så beskytter man det man har.

ts

Hvis det er verdt å beskytte, så.

• Liker 5
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg forstår meg ikke på kjæresten min. Det virker som han ikke bryr seg eller blir sjalu uansett hva som skjer.

Jeg har generelt god sjangs på menn, og har ett par følgere om man kan si det på den måten. Dette vet kjæresten min om. Tingen er at han ikke bryr seg i det hele tatt, på ting som vanligvis andre menn hadde brydd seg om.

F.eks for ett par dager siden fikk jeg nakenbilder på mobilen min av en bekjent, som jeg vet er noe betatt av meg. Dette var rene ståkuk bilder. Jeg viste og fortalte det selvsagt til kjæresten min med en gang. Han reagerte ikke en gang. Han bare sa "haha øøh". Ikke gadd han å spørre hvem som hadde sendt, ei heller ba han meg slette dem.

Det er alltid slik. Er det menn som prøver seg på noen som helst måte så gjør han ingenting.

Jeg blir jo selvfølgelig helt sjokkert over at han ikke reagerer noe mer. Hadde det han som fikk nakenbilder av en jente, hadde jeg seriøst klikka.

Begynner jo å tenke at han kanskje ikke elsker meg så mye som han sier da?

Hvorfor er han ikke mer territorial av seg? :jolie:

Vi er i midten av 20 årene. Vært sammen ett år.

Han er sikkert sjalu men vil ikke vise det
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det kan du godt si. Men enkelte kvinner kan finne på å teste mannens følelser for henne på denne måten.

At det ikke bør skje for ofte; det er jeg helt enig i.

Dette er jeg veldig klar over. Hver eneste gang jeg har merket testing har jeg reagert med likegyldighet. Hele testen dreper entusiasmen i meg. Sånn sett er kvinnre ufattelig teite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...